آئوبامیانگ با زینت آلات 200 هزار یورویی، میهمان رستوران نصرت

آئوبامیانگ با زینت آلات 200 هزار یورویی، میهمان رستوران نصرت

سایت رسمی فوتبالی- پیر امریک آئوبامیانگ، مهاجم باشگاه آرسنال میهمان رستوران نصرت، سرآشپز سرشناس ترکیه ای بود و آنچه بیش از هرچیز در عکس یادگاری این دو جلب توجه می کرد، زینت آلات این مهاجم گابنی بود.

رستوران سالت بائه دوبی این روزها میزبان ستاره های مختلف دنیای فوتبال است. هرزمان که وقفه ای در مسابقات فوتبال ایجاد می شود، تعدادی از فوتبالیستهای دنیا به دوبی سفر می کنند ودر این سفر، سری هم به رستوران نصرت می زنند. این بار میهمان ویژه این رستوران، پیر امریک آئوبامیانگ بود.

مهاجم گابنی آرسنال حالا به امارات سفر کرده تا یک شام خوشمزه در رستوران سالت بائه صرف کند. این درحالی است که در روزهای اخیر لیونل مسی وسسک فابرگاس به همراه خانواده هایشان و پل پوگبا به این رستوران سر زده بودند. 

ستاره گابنی در شرایطی به میهمانی نصرت رفت که جواهرات ارزشمندی را به خود آویخته بود. البته آئوبامیانگ به خاطر علاقه فراوانش به زیورآلات مشهور است و قیمت دستبندهایی که در دست راستش دیده می شد، 73هزار یورو بود.

دستبندهای او از برند کارتیه هستند و ارزش دو دستبند دیگر او 39 هزار یورو و 32 هزار یورو می باشند. او به علاوه ساعت ارزشمندی را نیز دردست داشت که ارزش آن بالای 100 هزار یورو است.

جالب اینجا بود که صفحه رسمی رستوران سالت بائه، در یک استوری ویژه، زینت آلات آئوبامیانگ را به نمایش گذاشت و این ستاره گابنی در حالی که خجالت می کشید، دستبندهایش را رو به دوبین نشان می داد.

6363