وقتی آرژانتینی ها یک بازیکن را در هتل جا گذاشتندوبه استادیوم رفتند!

وقتی آرژانتینی ها یک بازیکن را در هتل جا گذاشتندوبه استادیوم رفتند!

سایت رسمی فوتبالی- کاروان تیم ملی آرژانتین در شرایطی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل مکزیک سوار بر اتوبوس شد و عازم ورزشگاه مالویناس آرخنتیناس گردید که گاستون خیمنس، بازیکن تیم ولز سارزفیلد در جمع بازیکنان نبود. یعنی تمام اعضای کاروان تیم او را فراموش کرده بودند و کسی سراغی از او نگرفت و در نهایت گاستون خیمنس مجبور شد تا با وسیله نقلیه شخصی خودش را به استادیوم برساند.

کاروان تیم ملی آرژانتین به موقع هتل را ترک کرد و در ساعت مقرر به ورزشگاه مالویناس آرخنتیناس رسید و بدین ترتیب بازیکنان این تیم، زمان کافی برای انجام تمرینات بدنسازی و وارم آپ را داشتند. ولی زمانی که بازیکنان و اعضای کادر فنی آلبی سلسته از اتوبوس پیاده شدند، متوجه شدند که یک بازیکن کم است. او کسی نبود جز گاستون خیمنس که عصر آن روز دل درد داشت و به خاطر بدی حالش کمی دیرتر اتاق را ترک کرد تا همراه با هم تیمی هایش عازم ورزشگاه شود؛ ولی او وقتی که از اتاقش خارج شده بود، دیده بود که کاروان تیم ملی کشورش عازم استادیوم شده اند و به همین خاطر با وسیله نقلیه شخصی به سمت استادیوم رفت.

این بازیکن میانی که اخیرا به تیم ملی کشورش دعوت شده، در بازی دوستانه اخیر آرژانتین مقابل مکزیک دقایقی فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست آورد. گاستون یکی از بازیکنان خوب و موفق ولز سارزفیلد به مربیگری گابریل هاینتزه در این فصل است و مزد بازیهای خوبش را با دعوت شدن به اردوی تیم ملی آرژانتین توسط اسکالونی گرفت.

6363