درگیری دله علی با مسئولان پذیرش هتلی در لندن

درگیری دله علی با مسئولان پذیرش هتلی در لندن

سایت رسمی فوتبالی- دله علی بازیکن تاتنهام و روس بارکلی ستاره باشگاه چلسی با مسئولان پذیرش هتلی در لندن درگیر شدند و فیلمی از صحنه جروبحث آنها که حسابی بالا گرفته است در شبکه های اجتماعی وایرال شده. دلیل این درگیری هم قیمت بالای سوئیت این هتل بود که شبی 3370 یورو است. 

این درحالی است که حقوق هفتگی دله علی در تاتنهام، 169.546 یورو در هفته است. او در حالی در ساعت 5 صبح با کارمندان این هتل درگیر شد که شب قبل از آن برد تیم ملی انگلیس مقابل کرواسی در ورزشگاه ومبلی را جشن گرفته بود. 

در صحنه ای از این درگیری دله علی فریادزنان به کارمند بخش پذیرش هتل می گوید:« فکر می کنید که من این شرایط آشغال را تحمل می کنم؟ چه کار می خواهی بکنی؟» 

این درگیری در هتل پنج ستاره میفیر در مرکز شهر لندن رخ داد و یکی از کارمندان هتل لحظات این درگیری را با موبایلش فیلم گرفت و به انتقاد از رفتار این بازیکنان پرداخت و گفت:« این طور به نظر می رسد که این بازیکنان الگو هستند. بازیکنان تیم ملی انگلیس..شرم آور است.»

البته دله علی دراین رابطه واکنش نشان داده و وقوع درگیری با کارمندان هتل را تکذیب کرده است.

حالا هواداران فوتبال انگلیس در شبکه های اجتماعی واکنشهای مختلفی به این ویدیو نشان داده اند وجالب اینجاست که اکثرا از این دوبازیکن به دفاع پرداخته اند. یک کاربر در توئیتر نوشته:« چرا همه به دله علی و بارکلی توهین می کنند؟» کاربرد دیگری نوشته:«راستش را بخواهید به نظر نمی رسد که کار بدی انجام داده باشند.»

کاربر دیگری نوشته:« بیشتر به نظر می رسد که فیلمبردار هوادار آرسنال است و می خواهد برای بازیکنان چلسی وتاتنهام مشکل ساز شود.»

سران دوباشگاه چلسی وتاتنهام هنوز دراین رابطه واکنشی نشان نداده اند.

6363