رسانه ونزوئلایی: ایران پرخطر بود / خط حمله ونزوئلا فروغی نداشت

رسانه ونزوئلایی: ایران پرخطر بود / خط حمله ونزوئلا فروغی نداشت

وبسایت فوتبالی- تساوی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در بازی تدارکاتی مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت noticiero52 به دنبال تساوی یک - یک امشب (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در ورزشگاه حمد بن خلیفه شهر دوحه نوشت: ونزوئلا در دومین بازی متوالی با حریفان آسیایی برابر ایران به نتیجه تساوی یک - یک دست یافت. ایران نیز در بازی قبلی خود برابر ترینیداد و توباگو یک بر صفر پیروز شده بود. گل نخست این بازی در دقیقه 35 توسط توماس به ثمر رسید اما شادی این گل زیاد طول نکشید و علی قلی‌زاده در دقیقه 44 زننده گل تساوی‌بخش ایران شد.

در ادامه این مطلب آمده است: ایران به طور کلی برای رسیدن به گل در این بازی پرخطرتر از ونزوئلا بود اما قدرت لازم را نداشت. ونزوئلا نیز در خط حمله کم‌فروغ بود و بهای آن را در خط دفاعی پرداخت.

سایت imperiofutbolec نیز درباره این بازی می‌نویسد: تیم ملی فوتبال ونزوئلا در ششمین و آخرین بازی تدارکاتی سال 2018 میلادی برابر ایران در قطر به تساوی یک - یک بسنده کرد. با این نتیجه ونزوئلا در شش بازی سال جاری به 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست دست یافت.

این رسانه ونزوئلایی سپس به تمجید از دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورشان پرداخت که توانست به خوبی حمله‌های بازیکنان ایرانی را مهار کند.

2526