سیاست عجیب باشگاه ایبار: اول با همسر بازیکن صحبت می کنیم وبعد با او قرارداد می بندیم

سیاست عجیب باشگاه ایبار: اول با همسر بازیکن صحبت می کنیم وبعد با او قرارداد می بندیم

سایت رسمی فوتبالی- فران گاراگارزا، مدیر ورزشی باشگاه ایبار در گفتگو با روزنامه مارکا صحبت های جالب توجهی را برزبان آورده است.

او در مورد سیاست باشگاه شان برای خرید بازیکنان جدید گفته:«ما آرام آرام به جلو پیش می رویم. درکمال آرامش برای سرمایه گذاری و خرید بازیکنان اقدام می کنیم. هریک از مسئولان تکنیکی باشگاه، مسئول زیرنظر گرفتن یک لیگ خاص هستند. به دنبال بازیکنانی هستیم که سبک کاری شان با سبک باشگاه جور باشد. وقتی یکی از مدیران بازیکنی را انتخاب می کند، مدیران دیگر او را زیرنظر می گیرند واگر نظر همه برای خرید او مثبت بود،پرونده اش به دست مدیر تکنیکی تیم می رود. بعد هم من و درنهایت سرمربی تیم نظراتمان را مطرح می کنیم. اگر شرایط خرید بازیکن ممکن بود، من با بازیکن جلسه می گذارم تا ببینم نظرش درمورد تیم ما، ورزشگاه ما و شرایط ما چیست. ما نظر همسر بازیکن را هم می پرسیم. بدون صحبت کردن با همسر بازیکنان، کسی را به خدمت نمی گیریم. نزدیکان بازیکنان برای ما خیلی مهم هستند. من می خواهم که همسر بازیکنم، بداند که ما چه افرادی هستیم و باشگاه ایبار چه جور جایی است.او با رئیس باشگاه و محل تمرین همسرش، روانشناسان و متخصص تغذیه باشگاه دیدار می کند. ما می خواهیم همسر بازیکنانمان هم در پروژه کاری سهیم باشند و نظرشان برای پیوستن همسرشان به تیم ما مثبت باشد.»

آقای گاراگارزا در ادامه درمورد باشگاه رئال مادرید گفت:« رئال مادرید باشگاه دوست ماست و یک الگوی جهانی است. من مطمئنم که در بازی با رئال یک مساوی می گیریم، هرچند که برای برد تلاش خواهیم کرد. خوسه آنخل سانچس، یکی از مدیران رئال در دفترش از ما استقبال خوبی می کند. بازی کردن مقابل آنها برای ما یک رویاست.رئال بازیکنان خوب، جوان و اسپانیایی زیادی دارد. سبایوس، اودریوزولا، رگیلون، یورنته، آسنسیو و ماریانو. وینیسیوس هم یک استعداد ذاتی و فوق العاده است. بنزما یک بازیکن تاپ است و کارهای بزرگی انجام می دهد.سبایوس هم خوب است و باریتم بالایی چه باتوپ و چه بدون توپ خوش می درخشد.»

6363