موتا: مسی تک رو بود وحالا از هم تیمی هایش برای رقم زدن تفاوتها بهره می برد

موتا: مسی تک رو بود وحالا از هم تیمی هایش برای رقم زدن تفاوتها بهره می برد

سایت رسمی فوتبالی- تیاگو موتا هم تیمی سابق لیونل مسی در باشگاه بارسلونا در گفت و گو با روزنامه گاتزتا دلوسپورت ایتالیا در مورد او، کریس رونالدو و نیمار به صحبت پرداخته.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های بارسلونا، اینتر و پاری سن ژرمن را درکارنامه ورزشی اش دارد و درحال حاضر هدایت تیم جوانان پاری سن ژرمن را برعهده دارد، درمورد مسی گفته:«مسی استعدادی غریزی دارد و توانسته به رویایی که داشته برسد. او یک پدیده طبیعی است که توانسته با فوتبال این دوره و زمانه تطبیق پیدا کند. او فوتبالش را با بازی خودخواهانه آغاز کرد و الان از هم تیمی هایش بهره می برد تا بتواند تفاوتها را رقم بزند.»

موتا در مورد کریستیانو رونالدو، ستاره فعلی یوونتوس که در بازار نقل و انتقالات تابستانی با ترک رئال مادرید به رختکن بینکونری منتقل شد، گفت:« من تا به امروز همه کارهای کریستیانو رونالدو را تحسین کرده ام. او به عشق اینکه بهترین بازیکن دنیا باشد، زندگی می کند ونفس می کشد.»

بخش پایانی صحبتهای موتا در مورد نیمار ، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بود. او در مورد نیمار گفت:« نیمار شرایط خیلی خوبی دارد و همین حالا هم افتخارات زیادی به دست آورده و در آینده نیز افتخارات به مراتب بیشتری کسب خواهد کرد. نیمار از نظر فیزیکی خیلی قدرتمند است و می تواند همین تغییراتی که مسی در فوتبال ایجاد کرده را رقم بزند.»

لیونل مسی چندی پیش با شکستگی استخوان دست راستش مواجه شد و مدتی ازمیادین ورزشی به دور بود. او اخیرا به زمین چمن بازگشته و امیدوار است تا در بازی پیش روی بارسا مقابل اتلتیکومادرید بتواند خوش بدرخشد و برد ارزشمندی را برای تیم کاتالان کسب کند.

6363