فروش اسباب بازیها برای خرید بلیط فینال کوپا لیبرتادورس

فروش اسباب بازیها برای خرید بلیط فینال کوپا لیبرتادورس

سایت رسمی فوتبالی- رنزو پسر بچه 6 ساله آرژانتینی یکی از هواداران پر و پا قرص باشگاه ریورپلاته آرژانتین است. آرزوی بزرگ او تماشای بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس و مصاف تیم محبوبش با بوکا جونیورز است.

او برای آنکه به خیال خودش بتواند پول لازم برای خرید بلیط بازی فینال را به دست بیاورد، تصمیم گرفته تا جعبه ای مقابل درب خانه شان قرار داده و اسباب بازی هایش را به فروش برساند تا بتواند بلیط بازی را خریداری کند.

این بازی در ورزشگاه مونومنتال برگزار خواهد شد. رنزو روی کاغذ بزرگی نوشته:« اسباب بازی هایم را می فروشم تا بتوانم به ورزشگاه مونومنتال بروم.»

او با این پلاکارد سعی در جلب توجه عابران پیاده داشت تا بتواند با فروش اسباب بازیهایش، به هدفش که حضور در ورزشگاه مونومنتال است برسد. تصویر این کودک در عرض چند ساعت در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال شد و طبق اعلام رسانه های آرژانتینی، بازیکنان و مدیران ریورپلاته هم در جریان این ماجرا قرار گرفتند. 

در نهایت سران باشگاه ریورپلاته دو بلیط برای رنزو و مادرش به او هدیه دادند تا او بتواند رویایش را برآورده کرده و در ورزشگاه به تماشای بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس بنشیند.

دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید و سرنوشت قهرمان این جدال تماشایی وحساس که میان دو تیم آرژانتینی برگزار می شود، در بازی برگشت ورزشگاه مونومنتال مشخص خواهد شد.

6363