اینیستا وهمسرش از نحوه آشنایی شان می گویند

اینیستا وهمسرش از نحوه آشنایی شان می گویند

سایت رسمی فوتبالی- خبرنگار برنامه «پلانتا کایه خا»ی اسپانیا اخیرا به ژاپن سفر کرده بود تا با آندرس اینیستا گفتگو کرده و از زندگی تازه او و خانواده اش در ژاپن اطلاعاتی کسب کند.

آندرس اینیستا بعد از جدایی از بارسلونا به تیم ویسل کوبه ژاپن پیوست و با خانواده اش به ژاپن نقل مکان نمود. این بازیکن توانا عموما عادت ندارد که درمورد زندگی شخصی اش صحبت کند. اما در جریان این گفتگو از نحوه آشنایی اش با همسرش صحبت نمود.

اینیستا در مورد آشنایی اش با آنا اورتیس گفت:« داستان برای من، عشق در یک نگاه بود. در سال 2007، ما با هم آشنا شدیم. من به یک رستوران رفته بودم و آنا گارسون آن رستوران بود. من او را دیدم و شیفته او شدم.» این ستاره 34 ساله ادامه داد:« من شماره تلفن آنا را پیدا کردم ولی او جوابم را نمی داد. در آن زمان آنا نامزد داشت و من به احترام و او نامزدش دیگر به سراغش نرفتم. همین شد که مدتها منتظر ماندم تا فهمیدم که نامزدی آنا بهم خورده است.»

ادامه داستان را از زبان همسر اینیستا بشنوید:« او از تورآسیایی بارسلونا و سفر به ژاپن به اسپانیا بازگشته بود. برای من چند تا هواپیمای کوچک، به عنوان سوغاتی آورده بود. اسم هواپیماها آنا بود و اینیستا آنها را همراه با نامه ای که برایم نوشته بود، در یک بسته قرار داده بود.آندرس دو ساعتی منتظر من ایستاد تا اینها را به من بدهد و برود. قبل از آن تردید داشتم که به دیدن آندرس بروم یا نه ولی بعد از بازگشت به خانه، حس کردم که باید به او پاسخ مثبت بدهم.»

نکته جالب توجه اینجاست که سالها بعد از آن دیدار که با هدیه دادن هواپیماهایی که اینیستا از ژاپن برای آنا خریده بود، حالا این زوج با سه فرزندشان در ژاپن زندگی می کنند. اینیستا دراین رابطه گفت:« انگار ژاپن چیز خاصی دارد. روزی که به ژاپن برسی، عاشق این کشور می شوی. داستان سرنوشت زندگی ما در ژاپن بوده است.»

این خبرنگار اولین میهمان خانواده اینیستا در کشور ژاپن بود وتصاویری خاص از خانه و زندگی خانواده اینیستاتهیه کرده است.

6363