نیمار باید به بارسلونا بازگردد یا به رئال مادرید بپیوندد

نیمار باید به بارسلونا بازگردد یا به رئال مادرید بپیوندد

سایت رسمی فوتبالی - کلارنس سیدورف معتقد است که تصمیم نیمار برای جدایی از بارسا یک گناه فاجعه بار بود و این بازیکن برزیلی برای جبران آن باید به نیوکمپ بازگردد یا به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، نیمار به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا شناخته می شد که ناگهان در تابستان 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست. گفته می شد که نیمار قصد داشت خود را از زیر سایه لیونل مسی بیرون بکشد تا بتواند خودش را به عنوان یک فوق ستاره معرفی کند اما سیدورف معتقد است که این بازیکن 26 ساله نیاز به بازیکنان با استعداد و سطح بالا در کنار خود دارد. بازیکنان درخشانی مانند امباپه در پاریس هم تیمی او هستند اما نیمار قهرمان اصلی تیم به حساب می آید و در همه زمینه از سایرین جلوتر است. 

سیدورف در این باره اظهار داشت: " استعداد نیمار غیر قابل انکار است اما او به تیمی نیاز دارد که بتواند به او برای رشد کمک کند و بهترین بازی را از او بگیرد چون خودش به تنهایی نمی تواند به این برسد. صادقانه باور دارم که ترک کردن بارسلونا به آن زودی گناهی فاجعه بار برای او بود. اگر او دو فصل دیگر در این باشگاه می ماند شرایط کاملا متفاوت می شد. اما حالا او در پی اس جی است و این راهی است که خودش دنبال کرده است. نیمار مربی ای لازم دارد که هر آنچه او نیاز دارد را در اختیارش قرار دهد چون هنوز بسیار جوان است و مدت زیادی در اروپا نبوده است. او باید در کنار بازیکنانی که از او بهتر هستند بازی کند. بازیکنانی که قهرمانی ها و موفقیت هایی بزرگتر از او داشته اند. این بازیکنان می توانند تجربه های متفاوتی در اختیار او قرار دهند و همچنین احترام بیشتر را به او آموزش دهند. "

1070