ستاره های دنیای فوتبال با اولین حقوق درشت فوتبالی شان چه کرده بودند؟

ستاره های دنیای فوتبال با اولین حقوق درشت فوتبالی شان چه کرده بودند؟

سایت رسمی فوتبالی- تمامی ستاره های دنیای فوتبال، کارشان در این حرفه را با قراردادهایی مختصرتر آغاز کرده بودند. اگر چه حالا رقم دستمزد آنها میلیونی است ولی قطعا در ماه ها و سالهای ابتدایی فوتبالشان خبری از این قراردادهای نجومی نبوده. در این گزارش قصد داریم تا به این بپردازیم که ستاره های دنیای فوتبال با اولین حقوق هایشان پس از امضای قراردادهای حرفه ای شان چه کرده اند.  پس با ما همراه باشید

ژاوی ارناندس:

مغز متفکر وبازیکن سابق بارسلونا با اولین حقوقش در دنیای حرفه ای فوتبال برای مادرش یک توستر نان خریداری کرد

ادینسون کاوانی: 

این بازیکن اروگوئه ای با اولین حقوقش در دنیای فوتبال، زمینی با مساحت 1.376 هکتار در نزدیکی زادگاهش در شهر سالتوی اروگوئه خریداری کرد و در آن زمان برای خرید این زمین نزدیک 5.5 میلیون یورو پرداخت.

آردا توران:

ستاره ترکیه ای بخش عمده ای از اولین حقوقش را به پدرش داد تا یک پمپ بنزین خریداری کند ودرعین حال زمینی در منطقه بایرام پاشای استانبول خرید.

دیگو گودین:

مدافع اتلتیکومادرید همراه با دیگو لوگانو، هم تیمی اش درتیم ملی اروگوئه، یک کارخانه سیمان به نام سیسما را خریداری کردند

گرث بیل:

بازیکن ولزی رئال مادرید بعد از انتقالش از تاتنهام به رئال مادرید، با اولین حقوقی که از مادریدی ها گرفت یک رستوران ورزشی در شهر کاردیف احداث کرد.

جانلوئیجی بوفون:

دروازه بان ایتالیایی از اولین روزهای شروع به فعالیتش در دنیای ورزش، درزمینه املاک به سرمایه گذاری پرداخت و طبق برآوردها دارایی او در زمینه املاک به بیش از 20 میلیون یورو می رسد. او به علاوه یک رستوران در شهر پیستویای ایتالیا نیز دارد.

لوئیس سوارس:

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا زمانی که در لیورپول بازی می کرد، به سرمایه گذاری ومشارکت در یک شرکت بریتانیایی که به فروش و اجاره املاک در تمام بریتانیا می پرداخت، پیوست.

کریستیانو رونالدو:

ستاره پرتغالی، با اولین حقوقی که گرفت، به مادرش ماریا دلورس دوس سانتوس اعلام کرد که دیگر لازم نیست که کار کند.

آرتورو ویدال:

ستاره شیلیایی بارسا، تصمیم گرفت تا برای خرید دوهکتار زمین در یک باشگاه ورزشی در نزدیکی سانتیاگوی شیلی دست به کار شود

مائورو ایکاردی:

بازیکن موفق اینترمیلان، بیش از صدهزار یورو برای خرید یک اتومبیل هامر طلایی هزینه کرد

خوان ماتا:

ستاره اسپانیایی ترجیح داد تا پولش را در یک پلتفرم اینترنتی که با شبکه اجتماعی معتبری مثل یوتیوب، ویمئو وتومبر همکاری دارد، سرمایه گذاری کند.

کاسمیرو:

این بازیکن برزیلی از کودکی آرزو داشت تا یک نوع نوشیدنی برپایه شیر به نام یاکولت را تست کند. اما از آنجا که قیمت این نوشیدنی بالا بود، او در دوران کودکی هرگز نتوانست آرزویش را برآورده کند. بعد از دریافت حقوق از باشگاه سائوپائولو او به سوپرمارکت رفت و آرزوی کودکی اش را محقق ساخت.

جرج بست: 

یکی از برترین فوتبالیستهای تاریخ لیگ فوتبال انگلیس که به خاطر حاشیه هایش درخارج از دنیای فوتبال هم شهرت زیادی دارد. این بازیکن ایرلندی در صحبتهایی گفته:« در دوران جوانی بخش عمده ای از حقوقم را صرف عیش ونوش و خرید اتومبیل می کردم وبقیه پولم را هم ولخرجی می کردم»

سرخیو آگوئرو:

او بعد از انتقالش از اتلتیکومادرید به منچسترسیت، 1.5 میلیون دلار برای خرید یک اتومبیل لامبورگینی آونتادور هزینه کرد.

6363