اوزیل: کریس از رفتن من به آرسنال حسابی عصبانی شد؛ تا روزهای پایانی فکر می کردم در رئال می مانم

اوزیل: کریس از رفتن من به آرسنال حسابی عصبانی شد؛ تا روزهای پایانی فکر می کردم در رئال می مانم

سایت رسمی فوتبالی- دوم سپتامبر سال 2013 میلادی و در لحظات پایانی بازار نقل وانتقالات تابستانی بود که مسوت اوزیل در ازای قراردادی 45 میلیون یورویی از رئال مادرید جدا شد و به آرسنال پیوست. فروش اوزیل نه تنها باعث خشم هواداران رئال مادرید شد، بلکه بسیاری از بازیکنان تیم مادریدی را نیز عصبانی کرد. آنها هرگز فکرش را هم نمی کردند که سران باشگاه ستاره ای مثل اوزیل را از دست بدهند.

یکی از بازیکنانی که بیش از سایرین از جدایی مسوت اوزیل از تیم مادریدی ناراحت شد، کریستیانو رونالدو بود. خود اوزیل در گفتگو با روزنامه بریتانیایی میرر به نقل از رونالدو گفته:« فروش اوزیل خبر خیلی بدی برای من است. او بازیکنی بود که درحرکتهایم برای گلزنی، بهترین شناخت را از من داشت و من از رفتن اوزیل حسابی عصبانی هستم.»

با مروری برآمار میتوان دریافت که صحبتهای رونالدو درست بوده. در آخرین فصل حضور اوزیل در رئال، او بهترین پاسور گل لالیگا شناخته شد و کریس رونالدو بیشترین سود را از حضور این بازیکن آلمانی در رختکن برنابئو می برد. خرید ایسکو و بیل در همان تابستان، باعث شد تا جدایی اوزیل از رئال رقم بخورد. خود او با گذشت 5 سال ازآن روزهامی گوید:« در روزهای پایانی مطمئن بودم که در رئال مادرید ماندگار هستم ولی به یک باره متوجه شدم که از اعتماد کارلو آنچلوتی و مدیران باشگاه برخوردار نیستم.»

به همین خاطر اوزیل تصمیم به بررسی پیشنهادات گرفت. آرسن ونگر با اوزیل تماس گرفت و دریک تماس تلفنی او را متقاعد کرد تا به آرسنال برود وتبدیل به یکی از مهره های کلیدی این تیم شود. همین تماس کافی بود تا اوزیل تصمیمش را بگیرد:« من بازیکنی هستم که به اعتماد نیاز دارم و این همان حسی بود که از سوی سران آرسنال به من القا شد و به همین خاطر به این تیم رفتم.»

6363