مسی: من نمی‌توانم در یک شب سرد و بارانی در ورزشگاه استوک بازی کنم؟ پس زمین‌های روزاریو در آرژانتین را ندیده‌اید!

مسی: من نمی‌توانم در یک شب سرد و بارانی در ورزشگاه استوک بازی کنم؟ پس زمین‌های روزاریو در آرژانتین را ندیده‌اید!

سایت رسمی فوتبالی – مثل معروفی در فوتبال انگلیس هست؛ هنگامی که یک بازیکن نمایش‌های خوبی دارد، این سوال را می‌پرسند: «آیا او می‌تواند در یک شب سرد در ورزشگاه استوک‌ هم خوب بازی کند؟»

این سوال درباره لیونل مسی هم پرسیده شده است. مسی در لالیگا هر سال درخشش فوق‌العاده‌ای دارد و با وجود علاقه باشگاه‌های لیگ برتری، به‌ویژه منچسترسیتی و منچستریونایتد، به‌ نظر می‌رسد که فوتبالش را در بارسلونا به پایان خواهد رساند. با این حال این سوال مطرح است که اگر او به لیگ برتر می‌رفت، می‌توانست موفقیتش در لالیگا را آن‌جا هم تکرار کند؟

حالا گی‌یم بالاگه، خبرنگار ورزشی اسپانیایی این سوال را از او پرسیده که آیا می‌تواند در یک شب سرد در ورزشگاه استوک هم بدرخشد یا نه. بالاگه می‌گوید: «به مسی گفتم که مردم در انگلیس می‌گویند که او نمی‌تواند در یک شب سرد و بارانی در استوک خوب بازی کند. او هم گفت: خب، آنها باید زمین‌هایی که در روزاریو در آرژانتین روی آنها بازی می‌کردم را می‌دیدند! آن‌جا هم واقعا خوب بودم.» 

حالا استوک در چمپیونشیپ (دسته دو انگلیس) حضور دارد و مسی هم تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد، و به نظر می‌رسد که هرگز نخواهیم دید که مسی در ورزشگاه این تیم چگونه بازی خواهد کرد!

8444