روزهای کابوس وار کورتوا؛ دو بازی با پنج گل خورده در سه هفته

روزهای کابوس وار کورتوا؛ دو بازی با پنج گل خورده در سه هفته

سایت رسمی فوتبالی - تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی بلژیک، روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و در طی سه هفته گذشته در دو مسابقه پنج بار دروازه خود را باز شده دیده است.

به گزارش فوتبالی، شکست سنگین رئال مادرید در الکلاسیکو اعتماد به نفس تیبو کورتوا را کاهش داده و این بازیکن شب گذشته در دیدار تیم های ملی بلژیک و سوییس نیز در کمال ناباوری و در حالی که تیمش با دو گل از حریف جلو بود، 5 گل دریافت کرد. در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، شب گذشته بلژیک به مصاف سوییس رفت تا تیم صعود کننده پس از انگلیس و پرتغال به مرحله نهایی مشخص شود. تیم روبرتو مارتینز با دو گل جلو بود اما شرایط ناگهان تغییر کرد و تیم سوییس در یک بازگشت رویایی و طوفانی موفق شد 5 بار دروازه بلژیک و کورتوا را بگشاید تا این دروازه بان بار دیگر با شرایط عجیبی روبرو شود.

به نظر می رسد که کورتوا دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارد و کابوسی که در دیدار برابر بارسلونا پدید آمد در دیدار برابر سوییس نیز برای او تکرار شد. هرچند این دروازه بان عملکرد بدی برابر رئال وایادولید و سلتاویگو نداشت. باید دید اتفاقات شب گذشته برابر سوییس تاثیری در عملکرد این دروازه بان در دیدار روز شنبه برابر ایبار در لالیگا خواهد داشت.

1070