ساری: فوتبال انگلیس را دوست دارم اما زمانبندی این لیگ باید پیشرفت کند

ساری: فوتبال انگلیس را دوست دارم اما زمانبندی این لیگ باید پیشرفت کند

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری اعلام کرد که حضور در فوتبال انگلیس به عنوان سرمربی چلسی را دوست دارد اما معتقد است که زمانبندی این لیگ باید پیشرفت کند.

به گزارش فوتبالی، ساری تا به حال در 18 بازی با چلسی شکستی را پذیرا نشده و  تنها باخت آنها در دیدار پیش از فصل و برابر منچسترسیتی بود. سرمربی سابق ناپولی درباره شرایط جدید خود به گاتزتا دلو اسپرت گفت: " نتایج و کیفیت فوتبال ما مثبت بوده است. 18 بازی بدون شکست در رقابت های سنگینی مثل بازی ها ما نشان می دهد که در مسیر درستی هستیم. من حتی خوشحال تر هم هستم چون ما بازی های زیادی انجام دادیم و در چنین مسیری کسب چنین نتایجی سخت است. شرایط بسیار سخت است و انجام بازی ها کار ما را در تمرینات سخت تر می کند اما من همیشه می دانستم که چنین شرایطی وجود دارد. "

ساری در ادامه درباره نزدیکی مسابقات از نظر زمانی اظهار داشت: " در حال حاضر در حال یافتن زمانی بین تمرینات و مسابقات هستم. سطح بالای فوتبال در ورزشگاه های بی نظیر انگلیس من را شیفته خودش کرده است. اشتیاق بی حد و مرز چیزی است که من تا به حال دیده ام. بخشی که نیاز به پیشرفت دارد، زمانبندی این لیگ است. زمان محدود برای تمرین کردن به بازیکنان و مربیان کمکی نمی کند. ما نباید تنها درباره بعد فیزیکی فکر کنم بلکه باید از بعد روحی نیز این موضوع را در نظر بگیریم. "

1070