ورزشگاه پرسپولیس برای بازی های لیگ آماده می شود!

ورزشگاه پرسپولیس برای بازی های لیگ آماده می شود!

وب سایت رسمی فوتبالی- طبق خواسته کادرفنی، پرسپولیسی ها تا پایان سال برای انجام تمرینات خود به کمپ شهید کاظمی برنمی گردند.

به گزارش وب سایت فوتبالی، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس از حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه خواسته به علت کیفیت پایین چمن ورزشگاه شهید کاظمی، سرخپوشان حداقل تا پایان سال به کمپ خودشان برنگردند و در ورزشگاه‌های دیگر که از چمن مطلوب و باکیفیتی بهره می‌برد، استفاده کنند.

آن‌ها فعلا چند زمین چمن مثل پژوهشگاه نفت، تهرانسر، خیریه عمل و... را انتخاب کرده اند تا تمرینات را آنجا ادامه دهند و با شروع فصل بهار و مطلوب شدن کیفیت چمن شهید کاظمی، به کمپ اصلی خود برگردند.

در این زمینه شنیدیم حتی این امکان وجود دارد که در صورت کاشت دوباره چمن و برطرف کردن ایرادات اساسی آن، باشگاه پرسپولیس بتواند برخی از بازی‌های لیگ برتر یا جام حذفی اش را در همین استادیوم برگزار کند، زیرا هم شرایط مکانی خوبی دارد و هم هواداران می‌توانند به راحتی از روی سکو‌های این ورزشگاه، شاهد و ناظر بازی‌ها باشند. از سوی دیگر، اجاره کمرشکن ورزشگاه آزادی هم از بین می‌رود و چمن آزادی برای بازی‌های حساس تیم ملی و یا بازی‌های مهم پرسپولیس استراحت بیشتری خواهد داشت.

فعلا برانکو تیمش را از ورزشگاه شهید کاظمی دور کرده تا احتمال مصدومیت بازیکنانش را کاهش دهد، اما با توجه به هزینه‌های سرسام آور کشت چمن و اصلاح سطح و زیرسازی آن، بعید است پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه کاظمی تا این حد خرج کنند!

7655