ستارگان نسل طلایی انگلیس باید به تیم فعلی حسودی کنند

ستارگان نسل طلایی انگلیس باید به تیم فعلی حسودی کنند

سایت رسمی فوتبالی - جیمی ردنپ معتقد است که موفقیت های انگلیس تحت هدایت گرت ساوت گیت باید موجب حسودی بازیکنانی که نسل طلایی خوانده می شدند، شود.

به گزارش فوتبالی، وین رونی که هفته گذشته برای برگزاری دیدار خداحافظی خود برابر تیم ملی آمریکا بار دیگر به انگلیس بازگشته بود مدعی شد که موفقیت های این تیم در سال 2018 چندان به مذاق برخی ستاره های سابق خوش نیامده است. ردنپ با اشاره به حضور سه شیرها در نیمه نهایی جام جهانی و حالا در جمع 4 تیم پایانی لیگ ملت های اروپا مدعی شد که حق با وین رونی است. بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به دیلی میل گفت: " وین رونی گفته که بعضی از هم تیمی های سابق او به موفقیت تیم گرت ساوت گیت حسودی می کنند. باید هم این اتفاق رخ دهد. این تیم جوان و جذاب به آنها نشان داده که باید چطور عمل می کردند. تیم های سون گوران اریکسون، فابیو کاپلو و روی هاجسون از تیم فعلی قوی تر بودند اما این تیم با هدایت ساوت گیت موفق به کسب دستاوردهایی شد که پیش از این عملی نبود. "

ردنپ درباره نحوه انتخاب بازیکنان از سوی ساوت گیت اظهار داشت: " بازیکنان بر اساس آمادگی هایشان انتخاب شدند نه شهرتشان. مهم نیست برای چه تیمی بازی میکنی، اگر به اندازه کافی خوب باشی شانس حضور در تیم ملی را داری. این برنامه به بن چیلول، جو گومز، راس بارکلی و سانچو اجازه داد در نیمه نهایی جام جهانی حضور داشته باشند. بیشترین چیزی که در پیروزی برابر کرواسی من را خوشحال کرد این بود که نشان دادیم شانسی به نیمه نهایی روسیه نرسیده بودیم. آنها حالا فینالیست جام جهانی و اسپانیای قدرتمند را شکست دادند. این تیم کاری کرد تا مردم کشور بار دیگر عاشق تیم ملی شوند. "

1070