سرمربی تیم ملی والیبال مصر: به 90 درصد اهداف خود رسیدیم

سرمربی تیم ملی والیبال مصر: به 90 درصد اهداف خود رسیدیم

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، نهاد شهاتا در نشست خبری پس از دیدار با ایران افزود: دوست داشتیم آخرین دیدار را در جام جهانی با پیروزی پشت سر بگذاریم اما بیشتر بازیکنانم بخصوص جوانتر ها تمرکز خود را در این بازی از دست دادند.
سرمربی تیم والیبال مصر که از 11 بازی در مسابقات جهانی ژاپن تنها موافق به کسب دو پیروزی در برابر تیم های ونزوئلا و تونس شده است، اظهار داشت: به 90 درصد اهداف خود دست یافتیم،جایگاه و رنکینگ تیم ما خوب است و بازیکنان جوان هم تجربه زیادی کسب کردند. در نتیجه از عملکرد تیم راضی هستم .

**عبدالهای: بدشانسی آوردیم
احمد عبدالهادی کاپیتان تیم ملی والیبال مصر نیز گفت: در دیدار برابر ایران بدشانسی آوردیم، اما خدا را شکر توانستیم در جام جهانی به اهداف خود برسیم.
وی اظهار داشت: به ایران تبریک می گویم. بازی خوبی را از آنان شاهد بودیم. بد شانسی آوردیم، اما خدا را شکر که در این مسابقات، به اهداف خود رسیدیم و توانستیم امتیازات خوبی را نیز کسب کنیم. امیدوارم در بازی های آینده، پیشرفت بیشتری حاصل شود.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در جام جهانی 2015 روز چهارشنبه از ساعت 5:40 به وقت تهران در سالن متروپلیتن مقابل مصر قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18 ، 25 بر 11 و 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
ورزشی**1067** 1701

انتهای پیام /*