خلعتبری: هنوز کاری نکردیم که از قهرمانی حرف بزنیم/ دوری از شرایط مسابقه برای ما خوب نبود

خلعتبری: هنوز کاری نکردیم که از قهرمانی حرف بزنیم/ دوری از شرایط مسابقه برای ما خوب نبود

وبسایت رسمی فوتبالی- محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و زود است که در مورد قهرمانی حرف بزنیم.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری در مورد شرایط فعلی پدیده گفت: ما وضعیت بدی نداریم، فقط لغو بازی با استقلال به ضررمان تمام شد، چون از شرایط مسابقه رسمی دور شدیم و این برای‌مان خوب نبود. روز شنبه البته در یک بازی دوستانه مقابل پارس جنوبی قرار گرفتیم و حالا هم تمرینات را در مشهد دنبال می‌کنیم. اگر بازی با استقلال برگزار می‌شد شرایط برای ما بهتر بود، ولی حالا خودمان را برای بازی با سایپا آماده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پدیده چقدر برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد، تأکید کرد: هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند ادعای قهرمانی داشته باشد. ما هنوز کاری نکردیم که از قهرمانی حرف بزنیم و حتی نیم‌فصل اول هم تمام نشده است. نتایج نیم‌فصل دوم هم مهم است و همه چیز در دو‌ سه هفته پایانی مشخص خواهد شد. تمام تلاش ما این است که در ادامه هم خوب امتیاز بگیریم و تا آخر لیگ در کورس قهرمانی باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین از آمادگی خود برای همراهی این تیم در دیدارهای آینده یاد کرد و اظهار داشت: یک مصدومیت جزئی از ناحیه روی پا داشتم که خوشبختانه رفع شد و تلاش می‌کنم تا برای بازی با سایپا در بهترین فرم ممکن قرار داشته باشم.