تیم دوم تراکتور هم کهکشانی‌ است(عکس)

تیم دوم تراکتور هم کهکشانی‌ است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی امروز در دیداری تدارکاتی مقابل عقاب تبریز به میدان رفت و به برتری 6 بر صفر رسید. نکته قابل توجه در ترکیب تراکتورسازی در بازی امروز غیبت 6 بازیکن ملی‌پوش و البته دو ستاره خارجی و بازیکن اخراج شده این تیم بود.


تراکتورسازی در غیاب مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند و علی طاهران ، محمد مسلمی پور و محمدرضا آزادی که به اردوی امیدها رفته‌اند مقابل عقاب بازی کرد. همچنین آنتونی استوکس و لی اروین دو ستاره خارجی که به مرخصی رفته‌اند و علی عبدالله‌زاده که به دلیل مسائل انضباطی از تمرینات منع شده نیز در این بازی حضور نداشتند.


با این وجود این همه غایب اما تراکتورسازی ستاره‌های زیادی را در ترکیبش جا داده بود. بازیکنانی مثل محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی،‌دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان،‌ مهدی مهدی‌پور ، قائم اسلامی‌خواه، علیرضا نقی‌زاده، رضا شربتی، محمدرضا مهدی‌زاده، یوکیا سوگیتا و... در بازی تدارکاتی امروز به میدان رفتند و قدرت خود را به رخ کشیدند.


این مساله نشان می‌دهد تراکتورسازی علاوه بر نفرات ملی‌پوش و خارجی‌هایش بازیکنان توانمند دیگری دارد که در مواقع لزوم می‌توانند در ترکیب این تیم بازی کنند و خوش بدرخشند. نفراتی که در تیم‌های قبلی خود هرکدام ستاره بودند و حالا در تراکتورسازی شاید فرصت کمتری برای بازی کردن داشته باشند.