بارسلونا احتمال بازگشت نیمار را تکذیب نمی کند

بارسلونا احتمال بازگشت نیمار را تکذیب نمی کند

سایت رسمی فوتبالی - علیرغم اصرار باشگاه بارسلونا مبنی بر غیرممکن بودن بازگشت نیمار به این تیم، به نظر می رسد که شرایط در این باشگاه در حال تغییر است.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه نیمار در ورزشگاه امارات در انگلیس به همراه تیم ملی برزیل به مصاف اروگوئه رفت و پس از بازی یکی از خبرنگاران از احتمال بازگشت او به بارسلونا سوالی پرسید. این بازیکن برزیلی در پاسخ سکوت کرده و تنها لبخند زد تا شرایط درباره آینده همچنان مبهم بماند. اخیرا باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود که بازگشت نیمار غیرممکن است اما به نظر می رسد که شرایط به آرامی در حال تغییر است و درها در حال باز شدن هستند. مهمترین نکته درباره این انتقال علاقه شخصی این بازیکن به بازگشت است که بارسلونا به خوبی از آن آگاه است.

مقامات باشگاه و رختکن تیم به خوبی می دانند که نیمار قصد بازگشت به بارسلونا را دارند و از رخ دادن این اتفاق خوشحال خواهند شد. پدر نیمار به شغل خود ادامه دهد و مانند هر سال پسرش را به تمامی باشگاه های بزرگ اروپایی پیشنهاد می کند. پیش از این نیز مارکا اطلاع داده بود که در تابستان امسال نیز او به بارسلونا پیشنهاد شده بود. هرچند این پیشنهاد به رئال مادرید نیز ارائه شده بود چرا که فلورنتینو پرز، مدیرعامل این باشگاه، علاقه زیادی به جواهر پاری سن ژرمن دارد. هرچند نباید فراموش کرد که پی اس جی تخصص رد کردن پیشنهاد خرید بازیکنان را دارد. اگر نیمار بخواهد بار دیگر به اسپانیا باز گردد باید یک 222 میلیون یوروی دیگر خرج این بازیکن شود. هرچند بعضی معتقد هستند که توافقی شفاهی بین او و باشگاه برای صدور اجازه جدایی اش انجام گرفته است.

1070