طالقانی:در مورد بازنشستگی هیات رئیسه از ساکت سوال کنید!/ بحثی در مورد دستیار کی‌روش نکردیم

طالقانی:در مورد بازنشستگی هیات رئیسه از ساکت سوال کنید!/ بحثی در مورد دستیار کی‌روش نکردیم

وبسایت رسمی فوتبالی- عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: چون بحث بازنشستگی اعضای هیات رئیسه موضوع شخصی نیست در مورد آن حرف نمی‌زنم. 

به گزارش فوتبالی، در خصوص اینکه در نشست روز گذشته هیات رئیسه در مورد بازنشسته‌های فدراسیون چه تصمیمی اتخاذ شده است گفت:این بحث حقوقی است و قرار شده در این زمینه فقط شخص آقای براتی در موردش صحبت کند. در مورد خروجی نشست هیات مدیره هم فقط براتی پاسخگو است!اگر هم سوال خاصی در مورد بازنشستگی دارید از آقای ساکت بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که خودش یکی از اعضای بازنشسته محسوب می‌شود و چگونه ممکن است در مورد وضعیت خودش نظری نداشته باشد گفت: این بحث شخصی نیست و همانطور که گفتم یک مبحث حقوقی است و بنابراین من نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در قبال کی‌روش و رفتار دستیار وی بعد از بازی ایران و ترینیداد و توباگو چه تصمیمی گرفته شده است گفت: ما اصلا درباره این مباحث صحبتی در هیات رئیسه نکردیم.بحث کی‌روش و دستیاران او اصلا در جلسه روز گذشته هیات رئیسه مطرح نشده است.

عد از ابقای تاج در فدراسیون فوتبال گفته می‌شود اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید از این فدراسیون جدا شوند. نفراتی مثل طالقانی، کفاشیان، اسلامیان، بهاروند،محمدرضا ساکت نفراتی هستند که نام آنها به عنوان بازنشسته مطرح شده و فدراسیون باید برای جانشینان آنها در مجمع بعدی اقدام کند.

9697