بونوچی: آدمهای احمق مرا هو کردند ؛مهم این است که سرمربی ام به من باور دارد

بونوچی: آدمهای احمق مرا هو کردند ؛مهم این است که سرمربی ام به من باور دارد

سایت رسمی فوتبالی- لئوناردو بونوچی بازیکن باتجربه تیم ملی ایتالیا در پایان مصاف تیمش مقابل پرتغال که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگار رای اسپورت شرکت کرد.

بونوچی به این نکته اشاره کرد که تغییرات تاکتیکی به پرتغالی ها این فرصت را داد تا بتوانند آتزوری را مهار کنند. این درحالی بود که ایتالیا در نیمه اول کنترل توپ و میدان را در دست داشت ولی این بازی درنهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

بونوچی در پایان این بازی گفت:«ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم. در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و دو یا سه موقعیت خوب خلق کردیم که می توانستیم با گل کردن آنها، از حریف پیش بیفتیم. اما در نیمه دوم پرتغال چند تغییر تاکتیکی داشت و توانست سانترهای خلاقانه ما را مهار کند. برناردو سیلوا به مارکو وراتی و جورجینیو نزدیکتر شد. اما باز هم ما تلاشمان را به کار گرفتیم تا راهمان را به سمت دروازه پرتغال ادامه دهیم و فقط می بایست در حرکات تهاجمی با جدیت بیشتری کارمی کردیم.»

این مدافع باتجربه ایتالیایی هرزمان که پا به توپ می شد، توسط هواداران میلانی حاضر در ورزشگاه سن سیرو هو می شد. این هواداران بازی رسمی آتزوری را فرصت ایده آلی یافته بودند تا اعتراضشان به بونوچی را به خاطر ترک میلان وبازگشتش به یووه نشان دهند. بونوچی در واکنش به این رفتارها گفت:« همیشه آدمهای احمق همه جا هستند و این آدمهای احمق مرا هو می کنند. من از اعتماد هم تیمی ها و سرمربی تیم برخوردارم و این مهمترین نکته است.»

6363