حضور رئیس پی.اس.جی در مذاکرات رئال مادرید با ونگر

حضور رئیس پی.اس.جی در مذاکرات رئال مادرید با ونگر

سایت رسمی فوتبالی- چارلی ویلنوئوه، رئیس سابق باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگویی با پاریس یونایتد اعلام کرد که سران باشگاه رئال مادرید قصد داشتند تا آرسن ونگر را به خدمت بگیرند.

سال 2005 تا 2011،یعنی زمان روی کار آمدن ناصرالخلیفی در باشگاه پاریسی، پاری سن ژرمن 7 رئیس مختلف را به خود دید. یکی از این افراد آقای چارلی ویلنوئوه بود که بین سالهای 2008 تا 2009 ریاست باشگاه را در دست داشت، حالا صحبتهای جالبی را مطرح کرده.

او در گفتگو با پاریس یونایتد اعلام کرده که چند سال پیش سران باشگاه رئال مادرید قصد داشتند تا آرسن ونگر را به خدمت بگیرند و خود او در جریان مذاکرات میان طرفین حضور داشته. آقای ویلنوئوه دراین رابطه گفت:« هر دو باشگاه، هم ما و هم رئال مادرید همیشه دوست داشتیم تا ونگر را به عنوان سرمربی تیممان ببینیم. من در جریان مذاکرات سران رئال با ونگر در باشگاهی بدنسازی در ایتالیا حضور داشتم. اما او تصمیم گرفت تا در آرسنال بماند.»

آقای ویلنوئوه که یکی از دوستان صمیمی و قدیمی ونگر است اعلام نکرد که رئالی ها دقیقا در چه زمانی برای جذب ونگر دست به کار شده بودند. این درحالی است که آرسن ونگر از سال 1996 تا 2018 هدایت آرسنال را در دست داشت. او در بخش دیگری از صحبتهایش گفت که بایرنی ها قبل از آنکه ونگر به فوتبال ژاپن برود، به دنبال به خدمت گرفتنش بودند:« بعد از دوران حضور ونگر در باشگاه موناکو، بایرنی ها کاملا او را می خواستند. به ویژه به این خاطر که ونگر به 4 زبان مسلط بود.»


ونگر در ماه می سال 2018 اعلام کرد که در سال 2009 پیشنهاد فوق العاده ای از رئال مادرید دریافت کرده بود ولی برای آنکه به آرسنال خیانت نکرده باشد، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.او در این رابطه گفته بود:« وقتی ما در حال ساخت ورزشگاهمان بودیم، بانکها از من خواستند تا برای 5سال آینده با آرسنال بمانم.»   

ونگر اخیرا اعلام کرد که بعد از برکناری جولن لوپتگی، پیشنهادی از رئالی ها نداشته است.

6363