لو: از سقوطمان متاسفم ولی قول می دهم به یورو برسیم

لو: از سقوطمان متاسفم ولی قول می دهم به یورو برسیم

سایت رسمی فوتبالی- با برد 0-2 تیم ملی هلند مقابل فرانسه، اوضاع برای تیم ملی آلمان در بازی های گروهی لیگ ملتهای اروپا دراماتیک تر شد. به همین خاطر یواخیم لو سرمربی ژرمنها از سقوط تیمش به دسته پائین تر رقابت های لیگ ملتهای اروپا ابراز حسرت کرد و قول داد که تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا تیم ملی کشورش را به رقابت های یورو2020 برساند.

لو در این رابطه گفت:«هلند مقابل قهرمان دنیا یعنی فرانسه به پیروزی رسید و این نتیجه تلخی برای ماست. چون این فرصت را نخواهیم داشت که در دسته اول رقابت های لیگ ملتهای اروپا باقی بمانیم و باید این را بپذیریم.»

با برد 0-2 هلند مقابل تیم ملی فرانسه در شهر روتردام، تیم ملی آلمان قعرنشین جدول گروه شد. اما حالا لو به هواداران تیمش قول داده که شاگردانش با تمام انگیزه و تمرکز به کارشان ادامه خواهند داد:« امسال سال ناامید کننده ای برای ما بود. می خواهیم روز دوشنبه و در بازی با هلند در ورزشگاه گلزن کرشن با یک بازی خوب با هوادارانمان خداحافظی کنیم.»

صحبتهای سرمربی59 ساله ژرمنها، در وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان بازتاب یافت.لو در ادامه گفت:« تمرکزمان روی بازیهای یورو است. می خواهیم به این تورنمنت صعود کنیم و تیمی قدرتمند را روانه یورو کنیم. فضا را برای بازیکنان جوانمان خالی خواهیم کرد و آنها را تدریجا به تیم ملی می آوریم.»

تیم ملی آلمان اگرچه در جام جهانی 2014 به قهرمانی رسیده بود اما آنها نتوانستند تا در جام جهانی 2018 روسیه خوش بدرخشند ونمایش ناامید کننده شاگردان لو در این رقابت ها باعث شد تا آنها حذف زودهنگامی از گردونه این رقابتها داشته باشند. روزهای افول ژرمنها بعد از جام جهانی تا به امروز نیز ادامه داشته و آنها در لیگ ملتهای اروپا هم شرایط دراماتیکی دارند.

6363