تفاوت تصمیم AFC با صحبت های تاج

تفاوت تصمیم AFC با صحبت های تاج

سایت فوتبالی - ای اف سی امروز (شنبه) اعلام کرد که فوتبال ایران در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا 2 سهمیه به صورت مستقیم خواهد داشت و 2 سهمیه دیگر باید در پلی آف به میدان بروند.

با این اوصاف، پرسپولیس و استقلال تهران به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران نیز می بایست برای رسیدن به مرحله گروهی در پلی آف به مصاف حریفان بروند و در صورت برتری، راهی مرحله گروهی خواهند شد.

این در حالی است که «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیش از دیدار نهایی لیگ قهرمانان بین تیم های پرسپولیس و کاشیماآنتلرز ژاپن و همزمان با حضور «شیخ سلمان» رئیس کنفدراسیون آسیا در تهران از اختصاص سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی آف به فوتبال باشگاهی کشورمان خبر داد.

با این اوصاف ادعای رئیس فدراسیون فوتبال ایران که با تلاش و رایزنی فراوان موفق به ماندن در صندلی ریاست معتبرترین فدراسیون ورزشی کشورمان شده است، خیلی زود تکذیب شد.

حتی امروز «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه سایپا نیز در گفت وگویی اعلام کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال چند روز قبل سهمیه ایران در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را 3 به اضافه یک تیم اعلام کرده و به اطلاع این باشگاه رسانده بودند.

قرعه کشی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

در این قرعه کشی پرسپولیس در سید یک قرار دارد و استقلال در سید دوم خواهد بود.

1984