وقتی نصرت با شمشیر، گوشت را در دهان مسی گذاشت

وقتی نصرت با شمشیر، گوشت را در دهان مسی  گذاشت

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا همراه با همسرش آنتونلا و سه پسرشان، تیاگو، متئو و چیرو، برای سپری کردن تعطیلات زمستانی عازم دوبی شده اند. او با بهره گیری از وقفه برگزاری بازیهای ملی وتعطیلی رقابتهای لالیگا، به منطقه ای خوش آب و هوا سفر کرده تا ضمن کمی استراحت در کنار خانواده، به رستوران معروف سالت بائه هم سری بزند.

نصرت گوکه، سرآشپزسرشناس ترکیه ای، دراین رستوران، هنر منحصربه فردش در آشپزی را به نمایش می گذارد و غذایی را سرو می کند که در تمام دنیا سروصدای زیادی به پا کرده. حالا لیونل مسی و همسرش هم با مراجعه به رستوران سالت بائه، غذای آقا نصرت را تست کردند تا تجربه جدیدی را رقم بزنند. 

نصرت با سبک آشپزی منحصربه فردش و گریل فوق العاده گوشت به شهرتی جهانی رسیده است و در این تصاویر می توان عکس های یادگاری مسی با این سرآشپز ترکیه ای را ببینید.

نکته جالب توجه اینجا بود که لیونل مسی در رستوران، با پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد که او هم برای سپری کردن تعطیلات زمستانی به دوبی سفر کرده بود روبرو شد. آنها دقایقی با هم گفتگو کرده و عکسهایی را به یادگار گرفتند.

البته لیونل مسی اولین چهره فوتبالی نیست که به رستوران نصرت رفته و پیش از این دیگو آرماندو مارادونا هم طعم گریلهای بی نظیر او را چشیده بود.

6363