ورون: یونایتد بعد از فرگوسن هنوز راهش را نیافته ولی سیتی ایده دارد

ورون: یونایتد بعد از فرگوسن هنوز راهش را نیافته ولی سیتی ایده دارد

سایت رسمی فوتبالی- خوان سباستین ورون، اسطوره فوتبال آرژانتین که در طول عمر فوتبالی اش سالهای درخشانی را در قاره اروپا سپری کرد، در حال حاضر رئیس باشگاه استودیانتس دلاپلاتای آرژانتین است. 

او حالا در صحبت هایی به آنالیز حال و روز تیم محبوبش منچستریونایتد پرداخته. تیمی که او بین سالهای 2001 تا 2003 پیراهن آن را به تن می کرد. واران در صحبتهایش شرایط فعلی یونایتد را بررسی کرده و این تیم را با رقیب همشهری شان، یعنی منچسترسیتی مقایسه کرده است.

واران که در رویدادی در شهر میامی آمریکا شرکت داشت، در مقایسه دو تیم شهر منچستر گفت:« از زمان جدایی سرالکس فرگوسن از منچستریونایتد، این تیم هنوز نتوانسته راه و مسیرش را بیابد. آنها تغییرات متعددی را در طول مسیرشان دادند ولی هنوز راه درست را پیدا نکرده اند؛ اما منچسترسیتی، ایده مشخص فوتبالی اش را یافته.»

واران در ادامه در مورد ژوزه مورینیو سرمربی فعلی شیاطین سرخ اظهارنظر کرد و گفت:« مورینیو سرمربی بزرگی است ولی کاملا روشن است که یونایتد هنوز و از زمان جدایی فرگوسن نتوانسته سرمربی مناسبی را پیدا کند.»

پس از جدایی سرالکس فرگوسن از منچستریونایتد، سرمربیان متعددی هدایت این تیم را در دست گرفتند. از دیوید مویس، گزینه مدنظر خود فرگوسن برای جایگزینی اش گرفته و پس از او سرمربیان پرآوازه و صاحب نامی مثل لوئیس فان خال و ژوزه مورینیو.. اما هیچ یک از این سرمربیان نتوانستند شیاطین سرخ را به روزهای اوج اقتدارش بازگردانند و هواداران یونایتد بی صبرانه منتظر آن هستند تا تیم محبوبشان دوباره آن قدرت سابق را به دست بیاورد.

6363