کنایه پیونتک به رونالدو: گلزنی در رئال مادرید و یوونتوس کار آسانتری است

کنایه پیونتک به رونالدو: گلزنی در رئال مادرید و یوونتوس کار آسانتری است

سایت رسمی فوتبالی - پیونتک در گفتگویی از رویای حضور خود در لیگ قهرمانان گفت و مدعی شد که گلزنی در یوونتوس و رئال مادرید کار آسانتری است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 23 ساله تا به حال 13 گل برای جنووا به ثمر رسانده و برخی رسانه ها مدعی شده اند که پیشنهاداتی 50 میلیون یورویی از یوونتوس و ناپولی نیز دریافت کرده است. او در گفتگو با روزنامه کوریره دلو اسپرت اظهار داشت: " نمی توان از یک بازیکن انتظار داشت که در هر بازی گلزنی کند. علاوه بر این جنووا باشگاهی بزرگ است اما در حال حاضر در بین قدرتمندترین باشگاه های ایتالیا قرار ندارد. گلزنی در تیم هایی مانند رئال مادرید و یوونتوس به مراتب کار آسانتری است. هرگز انتظار نداشتم که آقای گل سری آ شوم اما هنوز در هفته های ابتدایی هستیم و نمی توان روی این موضوع حساب کرد. ما به گلزنی نیاز داریم. من تشنه این کار هستم و گل هایی که در نزدیکی پایان فصل به ثمر برسد معمولا سرنوشت سازتر است. "

این بازیکن لهستانی ادامه داد: " هدف من حضور و بازی در لیگ قهرمانان اروپاست. جنووا و مدیرعامل این باشگاه به من این فرصت بزرگ را دادند و تنها راه پاسخ دادن به ایمانی که به من داشتند و سرمایه گذاری که بر من کردند این است که برای این تیم گلزنی کنم. من امید آنها را ناامید نخواهم کرد. "

1070