وازکز: سولاری نمی توانست بهتر از این عمل کند و شایستگی حضور در رئال مادرید را داشت

وازکز: سولاری نمی توانست بهتر از این عمل کند و شایستگی حضور در رئال مادرید را داشت

سایت رسمی فوتبالی - تصمیم باشگاه رئال مادرید برای ادامه همکاری با سانتیاگو سولاری با حمایت بسیاری از بازیکنان همراه بود که یکی از آنها لوکاس وازکز بود.

به گزارش فوتبالی، جولن لوپتگی پس از شکست 5 - 1 برابر بارسلونا از نیمکت رئال مادرید اخراج شد و از آن زمان سولاری به عنوان مربی موقت کار خود را در این تیم آغاز کرد. او در تمامی بازی هایی که به عنوان مربی روی نیمکت رئال مادرید نشست، پیروز بازی شد و مقامات باشگاه تصمیم گرفتند که از او به عنوان مربی خود تا انتهای فصل استفاده کنند. وازکز در این باره گفت: " او با نتایج، عملکرد و احساسی که با خود به تیم آورد، شایسته این شغل بود. سخت است که بتوان عملکردی بهتر از آنچه او در این 4 بازی نشان داد، انجام بدهیم. او شایسته این مقام است چون نمی توانست از این بهتر عمل کند. "

وازکز در 3 بازی از 4 بازی با هدایت سولاری برابر ملیا، ویکتوریا پلزن و سلتاویگو در ترکیب ثابت قرار داشته و از این موضوع راضی است و امیدوار است که بتواند بار دیگر به تیم ملی بازگردد. او اضافه کرد: " از زمان تغییر مربی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کردم هرچند مهمترین چیز تیم است. ما در 4 بازی پیروز شدیم و می خواهیم این روند را ادامه دهیم. بازگشت به تیم ملی رویا و هدف من است. می خواهم بازگردم و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنم. "

1070