اعتیاد دمبله به بازیهای ویدیویی او را از رختکن بارسلونا دور کرده است

اعتیاد دمبله به بازیهای ویدیویی او را از رختکن بارسلونا دور کرده است

سایت رسمی فوتبالی- این روزها سران باشگاه بارسلونا با نگرانی خاصی شرایط عثمان دمبله در رختکن تیمشان را زیرذره بین گرفته اند؛ بازیکنی که با قراردادی حدود 100 میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به بارسا آمد ولی هنوز نتوانسته با شرایط رختکن این تیم تطبیق بیابد.

این روزها و درحالی که مدیران باشگاه بارسلونا با دقت خاصی شرایط عثمان دمبله را درتیمشان زیرذره بین گرفته اند، سرنخ های جدیدی در مورد زندگی شخصی این بازیکن فرانسوی در بارسلونا به دست آمده است. این بررسی ها به دلیل تاخیر دمبله برسر حضور در جلسه تمرینی تیمش بود که اعلام کرد که به دلیل دل درد در جلسه تمرینی حضور نیافته و همین باعث شد تا والورده برای تنیبه کردن ستاره فرانسوی اش نام او را در لیست بازیکنان آماده برای بازی بعد قرار ندهد.

چهارشنبه شب هفته گذشته، عثمان دمبله دوستانش را در خانه اش گرد هم جمع کرده بود و با هم مشغول پلی استیشن بازی کردن بودند. آنها زمان از دستشان در رفت و تا سحرگاه همچنان سرگرم بازی کردن بودند. بعد از آن دمبله فراموش کرد تا ساعت موبایلش را برای حضور به موقع در جلسه تمرینی بارسلونا کوک کند و خوابید. 

در نهایت صبح او با زنگ تلفن کارلس ناوال، یکی از مسئولان باشگاه که ساعت 11.30 با او تماس گرفته بود، از خواب پرید و این درحالی بود که جلسه تمرینی بارسلونا ساعت 11 شروع شده بود. دمبله که حسابی عصبی و مضطرب شده بود و فهمیده بود که به دردسر افتاده، به آقای ناوال گفت که دل درد دارد. عصر همان روز پزشک باشگاه به منزل دمبله رفت واو را معاینه کرد واعلام کرد که حال عثمان دمبله کاملا خوب است وبهبود کامل یافته.

این اشتباهی ساده و جزئی است که ممکن است برای هرکسی رخ دهد. خطای دمبله هم خطای فاحشی نبوده و تاخیر و بی دقتی بوده ولی همین داستان زنگ خطر را در باشگاه بارسلونا به صدا درآورده و حالا او باید بکوشد تا دوباره اعتماد مدیران و سرمربی بارسا را به خود جلب کند.

مدیران باشگاه حالا به این جمع بندی رسیده اند که باید فردی باشد که برنامه های روتین بازیکنان را چک کند. این بحث در جلسه اخیر مدیران بارسلونا با مدیربرنامه های دمبله مطرح شد و قرار شد تا هرچه سریعتر این مشکل حل شود. دمبله یک راننده اختصاصی دارد ولی او تمام روز با دمبله نیست. از سوی دیگر باشگاه بارسلونا یک آشپز فرانسوی را هم برای خانه دمبله به خدمت گرفته بود تا رژیم غذایی او را تحت کنترل داشته باشد ولی دمبله شخصا این آشپز را اخراج کرده است

پس دمبله عملا دربارسلونا تنهاست .به همین خاطر گاهی وقتها تعدادی ازدوستانش به خانه او می آیند و درخانه او ماندگار می شوند. این هم یک مشکل اساسی دیگر است. چرا که دوستان دمبله به او سر نمی زنند و روزها در خانه اش ماندگار هستند وهمین باعث می شود تا آنها ساعتهای متوالی پیاپی به بازی پلی استیشن بپردازند وبدین ترتیب دمبله نظم وانضباط زندگی اش برهم می ریزد.

طبق اعلام سازمان جهانی سلامت، بازیهای ویدیویی نوعی اعتیاد را با خود به همراه دارند و به نظرمی رسد که شاید ستاره فرانسوی بارسا هم درگیر همین اعتیاد شده باشد. اعتیادی که روی کارنامه ورزشی او و ارتباطش با هم تیمی ها وسران باشگاهش تاثیر منفی عمیقی خواهد گذاشت.

6363