لورن: عجب ضربه ای با آرنج به سر راموس زدم! اسپانیایی ها پانداهای ترسو هستند

لورن: عجب ضربه ای با آرنج به سر راموس زدم! اسپانیایی ها پانداهای ترسو هستند

سایت رسمی فوتبالی – برد 2-3 تیم ملی کرواسی مقابل اسپانیا در بازیهای لیگ ملتهای اروپا، فرصت خوبی را برای دژان لورن فراهم کرد تا انتقامش را از سرخیو راموس بگیرد.

ستاره کروات باشگاه لیورپول بعد از باخت تیم باشگاهی اش مقابل رئال مادرید در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، بارها با سرخیو راموس به بحث وجدل پرداخته. در آن فینال، سرخیو راموس باعث مصدومیت محمد صلاح ستاره شماره یک لیورپول شد و خروج صلاح از ترکیب تیمش نقش پررنگی در افت لیورپول در آن بازی داشت.

حالا و بعد از برد کرواسی مقابل اسپانیا، لورن درصفحه رسمی اش دراینستاگرام با هوادارانش ارتباط مستقیمی گرفت. دراین ارتباط دایرکت لورن مشغول خندیدن بود و حسابی سرخیو راموس را به باد طعنه و تمسخر گرفت:« با آرنج ضربه خوبی به او زدم.. هاها..2-3! حالا بیا بیرون و حرف بزن همکار.. همکار!! آنها پانداهای ترسو هستند.» او بعد از این صحبتها که خطاب به سرخیو راموس و بازیکنان تیم ملی اسپانیا برزبان آورد به لوگوی کرواسی روی پیراهنش اشاره کرد و گفت:« فقط این لوگو شایسته است. حالا پیش به سوی برد انگلیس و صعود به دور بعد به عنوان رئیس گروه.»

او به علاوه در صفحه اینستاگرامش تصویری از لحظه ای که با آرنج ضربه ای به سر راموس وارد کرده را منتشر کرد و زیر آن نوشت:« صبح بخیر کرواسی.»

درگیری های لفظی لورن و راموس در هفته های اخیر حسابی داغ شده است. اخیرا لورن در گفتگو با کوپا90 گفته بود:« راموس بیشتر از لغزش دارد ولی او در رئال مادرید است. واران بهتر از راموس است. هم حالا و هم در سالهای قبل.»

راموس هم در کنفرانس خبری اش پیش از مصاف اسپانیا مقابل کرواسی در واکنش به صحبتهای لورن گفته بود:« نمی دانم که آیا این صحبتها نتیجه ناامیدی است یا دلایل دیگری دارد. من جواب لورن یا هرفرد دیگری که می خواهد اسمش روی جلد روزنامه ها برود را نمی دهم. برد را باید در زمین چمن به دست آورد.»

لازم به ذکر است که تیم اسپانیا در بازی رفت مقابل کرواسی در لیگ ملتهای اروپا با شش گل حریف را شکست داده بود ولی دربازی برگشت و درخاک زاگرب با نتیجه 2-3 مغلوب شاگردان دالیچ شد.

6363