ماساژور تیم، دروازه‌بان جدید پرسپولیس!

ماساژور تیم، دروازه‌بان جدید پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه” صبح امروز اولین تمرین پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا به منظور کسب آمادگی برای بازی معوقه با پیکان تهران برگزار شد. تمرینی که در غیاب برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش تحت نظر کریم باقری دنبال شد و نکات جالبی به همراه داشت.

علاوه بر غیبت سفر برانکو و دستیارانش به کرواسی، رادوشویچ هم برای دیدار با خانواده به خارج از ایران رفته است و کمال کامیابی‌نیا با کسب اجازه از کادرفنی در تمرین حضور ندارد. بشار رسن، احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند هم به ترتیب به اردوی تیم ملی عراق و ایران دعوت شده‌اند و جزو غایبان تمرین پرسپولیس هستند. از طرفی دیگر حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان و احسان حسینی سه بازیکن پرسپولیس در تیم ملی امید هستند و در حال حاضر زیر نظر کرانچار کار می‌کنند. به همین دلیل تنها ۱۵ بازیکن در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند که دو تن از آن‌ها سروش رفیعی و مهدی شریفی بودند که تا نیم فصل دوم اجازه بازی با پیراهن پرسپولیس را نخواهند داشت.

عجیب‌ترین نکته تمرین امروز این بود که به علت کمبود بازیکن، ماساژور پرسپولیسی‌ها درون دروازه قرار گرفت تا آیتم‌های تمرینی به خوبی اجرا شود. با توجه به غیبت رادوشویچ و حضور بیرانوند در اردوی تیم ملی تنها ابوالفضل درویش‌وند در تمرین امروز حضور داشت و به همین دلیل با تصمیم مربیان پرسپولیس یار کمکی به جمع بازیکنان اضافه شد تا بازی درون تیمی انجام شود.

پرسپولیسی‌ها که آخرین روزهای محرومیت از نقل و انتقالات را پشت سر می‌گذارند حالا با نیمکتی خالی‌تر از هر زمان رو به رو هستند. از طرفی برگزاری مسابقه با پیکان بدون حضور ملی‌پوشان عصبانیت شدید برانکو و باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت. موضوعی که با اتفاقات امروز تمرین نشان می‌دهد بیراه نبوده و نگرانی کادرفنی قرمزپوشان را برانگیخته است.