بازیکنان اسپانیا بازی سرنوشت ساز انگلیس- کرواسی را کجا تماشا می کنند؟

بازیکنان اسپانیا بازی سرنوشت ساز انگلیس- کرواسی را کجا تماشا می کنند؟

سایت رسمی فوتبالی- دیدار انگلیس کرواسی برای کاروان اسپانیا حکم یک بازی مرگ و زندگی را دارد. چرا که با باخت اخیر ماتادورها مقابل تیم ملی کرواسی، آنها تنها در یک صورت می توانند صدرنشین جدول گروهشان در رقابت های لیگ ملتهای اروپا شوند و آن هم در شرایطی است که مصاف انگلیس و کرواسی باتساوی به پایان برسد.

این بازی ساعت 14 روز یکشنبه به وقت اروپای مرکزی در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد و در آن زمان بازیکنان تیم ملی اسپانیا در شهر لاس پالماس خود را برای مصاف دوستانه مقابل بوسنی و هرزگووین آماده می کنند که ساعت 20.45 دقیقه همان شب (به وقت اروپای مرکزی) برگزار خواهد شد.

اما بازی لندن برای آنها به مراتب مهمتر از مصافشان با بوسنی خواهد بود؛ چرا که تساوی دو تیم انگلیس و کرواسی، باعث خواهد شد تا اسپانیا به جمع 4تیم نهایی لیگ ملتهای اروپا برسد.

دراین میان انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا درپاسخ به سوالی دراین رابطه که آیا برای آنکه بازیکنانش بازی انگلیس و کرواسی را تماشا کنند، تغییری در برنامه های روزانه تیم ایجاد خواهد کرد یا خیر گفت:« این اهمیت زیادی ندارد... این بازی در زمان صرف ناهار برگزار می شود. پس ما می توانیم همه با هم، بازی را از تلویزیون تماشا کنیم.»

کاروان اسپانیا روز جمعه مستقیما از زاگرب به لاس پالماس سفر کرد و جلسه تمرینی اش را در شهرک ورزشی تلده این شهر برگزار خواهد کرد تا بازیکنان بتوانند خود را بازیابی کنند. جلسه تمرینی بعدی شاگردان انریکه عصر روز شنبه با حضور هواداران در ورزشگاه گران کاناریا برگزار خواهد شد وپس از آن انریکه همراه با یکی از شاگردانش در کنفرانس خبری شرکت خواهد نمود

6363