درگیری دو ستاره رئال مادرید در جریان بازی کرواسی- اسپانیا

درگیری دو ستاره رئال مادرید در جریان بازی کرواسی- اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم کرواسی و اسپانیا که پنجشنبه شب در شهر زاگرب برگزار و با برد نایب قهرمان دنیا مقابل اسپانیا به پایان رسید، با حاشیه هایی همراه بود.

در دقایقی از این بازی، دو بازیکن خط میانی رئال مادرید، با هم درگیر شدند؛ ضربات ریزی به صورت یکدیگر زدند، همدیگر را هل دادند و با هم به جرو بحث پرداختند. از جمله تصاویر این بازی تماشایی که بیش از هرچیز جلب توجه می کرد، تصاویر درگیری لوکا مودریچ و دانی سبایوس در جریان این مسابقه بود. دو هم تیمی در رختکن رئال مادرید که هردویشان در خط میانی بازی می کنند، این بار در شهر زاگرب با هم درگیر شدند والبته این درگیری یک بار نبود و چندین بار در جریان بازی رخ داد.

انریکه، سرمربی اسپانیا از سبایوس خواسته بود تا با مهار مودریچ مانع از آن شود که این بازیکن توانا اسپانیا را تحت فشار قرار دهد واولین برخورد این دو در دقیقه 22 رخ داد؛ زمانی که مودریچ درتلاش بود تا از سد سبایوس عبور کند ودر همان هنگام ضربه ای به صورت سبایوس وارد آورد.

البته در پایان بازی، همه چیز به خیر وخوشی تمام شد و هردوی این ستاره ها اعلام کردند که اینها درگیری های درجریان بازی بوده و بی اهمیت است. سبایوس در صحبت هایی گفت:« با مودریچ به کمی مشکل خوردم. چیز مهمی نبود. این اتفاقاتی است که در زمین رخ می دهد ودر همان زمین هم باقی می ماند. مودریچ بازیکن بزرگ و انسان فوق العاده ای است. »

مودریچ هم با اشاره به برخوردهایش با سبایوس گفت:«او از کشور خودش دفاع می کرد و من هم از کشور خودم؛ طبیعی است. بعد از پایان بازی، همدیگر را در آغوش گرفتیم. مطمئنم که در مادرید در مورد این برخوردها، کلی با هم شوخی خواهیم کرد.»

6363