دوناروما: خجالت می کشیدم که چیزی به کریس رونالدو بگویم

دوناروما: خجالت می کشیدم که چیزی به کریس رونالدو بگویم

سایت رسمی فوتبالی- جانلوئیجی دوناروما  روز شنبه دوباره در سن سیرو به میدان خواهد رفت؛ اما او این بار دراین ورزشگاه پیراهن میلان را به تن نخواهد کرد؛ بلکه با پیراهن تیم ملی کشورش گام به زمین چمن خواهد گذاشت.

این دروازه بان جوان و موفق ایتالیایی در بازی شنبه شب تلاش خواهد کرد تا دروازه اش را در بازی با پرتغال از سری رقابت های لیگ ملتهای اروپا بسته نگاه دارد. پرتغال هم درشرایطی گام به این بازی خواهد گذاشت که کریس رونالدو را در اختیار نخواهند داشت.

البته کریس هفته گذشته در همین ورزشگاه سن سیرو و در جدال میلان با یوونتوس از سری بازی های سری آ، موفق شده بود تا دروازه دوناروما را باز کند.

حالا دوناروما در گفتگو با رای اسپورت در مورد رویارویی اش با ستاره پرتغالی دربازی هفته گذشته میلان و یوونتوس صحبت کرده است:« حسابی احساساتی شده بودم. همیشه در بازیهای پلی استیشن مقابل کریس قرار می گرفتم. هیچ چیزی به او نگفتم؛ چون حسابی خجالت می کشیدم. رویارویی با قهرمانان بزرگ باعث رشد تو می شود.»

در آن بازی گونسالو ایگواین که مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، چهره جنجالی میدان شد و با دریافت کارت قرمز از داور بازی میلان را ده نفره کرد. دوناروما حالا درمورد مهاجم آرژانتینی تیمش گفت:« او پسر خوبی است. بعد از بازی او از همه ما و خبرنگاران عذرخواهی کرد. آن بازی، بازی مهمی برایش بود. باید درک کرد که او مرتکب اشتباه شده و دیگر این اشتباه را تکرار نخواهد کرد. بعد از پایان بازی با داور هم صحبت کرد واز او هم معذرت خواست. گتوزو به او چیزی نگفت و گذاشت تا در حال خودش باشد. ایگواین حسابی پشیمان شده بود. او باید آرامشش را حفظ کند تا بتواند به تیم کمک کند وقطعا این کار را خواهد کرد.»

دوناروما همچنین در واکنش به خبر حمله به داوری در منطقه لاتزیو که حسابی درایتالیا خبرساز شده گفت:« این شرم آور است. من با اینسینیه در اتاقمان بودیم. این خبر را شنیدیم و حرفی برای گفتن نداشتیم. این موضوعی جدی و مهم است که دیگر نباید اتفاق بیفتد.»

6363