زندگی تازه کریستین ویری؛ از درخشش در فوتبال تا مبدل شدن به یک دی جی موفق

زندگی تازه کریستین ویری؛ از درخشش در فوتبال تا مبدل شدن به یک دی جی موفق

سایت رسمی فوتبالی- کریستین ویری یکی از مهمترین و موفق ترین مهاجمان فوتبال ایتالیا در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بود. اما او بعد از آویزان کردن کفشها و خداحافظی از دنیای فوتبال حالا ترجیح می دهد تا زندگی را آنطور که دوست دارد دنبال کند.

ویری بعد از خداحافظی از فوتبال، به میامی آمریکا نقل مکان کرد ومدتی به عنوان کارشناس فوتبالی به فعالیت می پرداخت. او یک تورنمنت خیریه والیبال ساحلی به راه انداخت و پس از آن دو برند لباس را راه اندازی کرد ولی حالا وارد فاز تازه ای از زندگی شده که به نظر می رسد در این سبک زندگی بیش از قبل احساس خوشبختی می کند.

کریستین ویری بعد از سالها درخشش در دنیای فوتبال، حالا دی جی شده است. این اسطوره ایتالیایی با گروه بوبو کار می کند که در حقیقت نام بوبو از لقب فوتبالی ویری گرفته شده است. سبک موسیقی او و گرهش ترکیبی از موسیقی کلاسیک دهه 1970 با ترانه های هاوس هستند که این روزها زیاد شنیده می شود.

گروه ویری کارش را در روز 27 اکتبر آغاز کرد. او همراه با یکی از دوستان صمیمی اش به نام آندره آ گوئیدی که او نیز دی جی است در گروه بوبو فعالیت می کند و یک خواننده و نوازنده هم درتیمشان حضور دارند.


حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا ویری در دنیای موسیقی هم به اندازه دنیای فوتبال موفق خواهد شد یا خیر.

6363