حضور پسر نیمار درکنار پدرش در کنفرانس خبری

حضور پسر نیمار درکنار پدرش در کنفرانس خبری

سایت رسمی فوتبالی- داوی لوکا، پسر نیمار همراه با پدرش در سالن کنفرانس خبری تیم ملی برزیل حضور یافت تا تصویری متفاوت توسط دوربین های عکاسان ثبت شود.

نیمار ستاره شماره یک تیم ملی برزیل است و به همین خاطر هم از آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر بازیکنان سلسائو برخوردار است. روز پنجشنبه بود که نیمار همراه با پسرش داوی لوکا در سالن کنفرانس خبری حضور یافت. این کنفرانس خبری قبل از بازی دوستانه برزیل مقابل اروگوئه که روز جمعه در ورزشگاه امارات انجام می شود، برگزار شد.

ستاره شماره 10 سلسائو همراه با پسرش داوی لوکا در سالن کنفرانس خبری حضور یافت و نکته جالب اینجا بود که زمانی که نیمار برای گفتگو با خبرنگاران پشت میکروفن قرار گرفت، پسرش نیز درکنار او نشست و درطول زمانی که نیمار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و به آنالیز تیم حریف می پرداخت، داوی لوکا ساکت و آرام در کنار پدرش نشسته بود و به نظر می رسید که حسابی حوصله اش سر رفته و کلافه شده است.اما او با صبوری تا پایان یافتن کنفرانس خبری، ساکت روی صندلی اش نشست.


حالا نیمار و یارانش خود را برای دیدار دوستانه با اروگوئه آماده می کنند و امیدوار هستند تا با برد در این بازی تماشایی، روند روزهای خوبشان را ادامه دهند.

6363