راموس و ترک اردوی اسپانیا؛ راموس به لیست بلندبالای مصدومان سولاری اضافه شد؟

راموس و ترک اردوی اسپانیا؛  راموس به لیست بلندبالای مصدومان سولاری اضافه شد؟

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس مدافع باتجربه وکاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در شرایطی مقابل تیم ملی کرواسی به میدان رفت که در عضله رانش احساس درد می کرد.

این دیدار از سری بازیهای لیگ ملتهای اروپا برگزار شد و با باخت 2-3 اسپانیا مقابل کرواسی میزبان دردقایق پایانی به اتمام رسید.

 بعد از اتمام این مسابقه فدراسیون فوتبال اسپانیا، اعلام کرد که راموس اردوی اسپانیا را ترک کرده و بدین ترتیب انریکه برای بازی دوستانه مقابل بوسنی وهرزگوین که در لاس پالماس برگزار خواهد شد، راموس را در اختیار نخواهد داشت. 

در پیغام منتشره توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا می خوانیم:« راموس در شرایطی مقابل کرواسی بازی کرد که در ناحیه عضله رانش احساس ناراحتی می کرد. به همین دلیل او به خاطر گرفتگی عضله ران اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کرده است و برای احتیاط بیشتر، به لاس پالماس سفر نخواهد کرد.»

بدین ترتیب، راموس پنجشنبه شب به مادرید، پایتخت اسپانیا بازگشت. او در اتمام دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل کرواسی و باخت دردناک ماتادورها مقابل نایب قهرمان جام جهانی 2018 در صفحه توئیترش نوشت:« ما با شجاعت تا پایان جنگیدیم ولی امروز نشد که بشود. همیشه سرمان بالاست و همیشه پیش به جلو اسپانیا.»


مصدومیت و گرفتگی عضله ران راموس خبر خیلی بدی برای سانتیاگو سولاری و هواداران رئال مادرید است. چرا که در حال حاضر اکثر مدافعان تیم مادریدی مصدوم هستند و سولاری حق انتخاب خاصی برای چینش خط دفاع تیمش ندارد. البته او امیدوار است تا مشکل راموس جدی نباشد و در هفته پیش رو مصدومان تیمش به اوج آمادگی بازگردند تا بتواند فصل را به خوبی دنبال کند.

6363