معادلات پیچیده گروه: تساوی انگلیس-کرواسی، اسپانیا راصدرنشین می کند

معادلات پیچیده گروه: تساوی انگلیس-کرواسی، اسپانیا راصدرنشین می کند

سایت رسمی فوتبالی- باخت اسپانیا مقابل کرواسی در بازی پنجشنبه شب دو تیم از سری رقابت های لیگ ملتهای اروپا، معادلات این گروه را پیچیده تر کرد. حالا هر سه تیم این گروه شانس صعود به جمع 4 تیم نهایی رقابت های این فصل لیگ ملتهای اروپا را خواهند داشت و سرنوشت جایگاه این تیمها به بازیهای دور بعد کشیده شد.

ماتادورها پنجشنبه شب در دیداری حساس وتماشایی در شهر زاگرب 2-3 مغلوب کرواسی شدند و در حقیقت این کرواتها بودند که توانستند انتقام باخت دردناک دور رفت را از اسپانیایی ها بگیرند.

حالا اسپانیا برای صدرنشینی در این گروه، چشم به بازی یکشنبه شب ورزشگاه ومبلی خواهد دوخت. در صورت تساوی دو تیم انگلیس و کرواسی در آن بازی، اسپانیا صدرنشین گروهش خواهد شد و هر نتیجه دیگری غیر از  این رقم بخورد، ماتادورها صدر جدول گروه را از دست خواهند داد و درنتیجه در راهیابی به جمع 4 تیم برتر این دوره لیگ ملتهای اروپا بازخواهند ماند. 

درحال حاضر در جدول این گروه،   تیم ملی اسپانیا با 6 امتیاز از 4 بازی صدرنشین است. انگلیس با 3 بازی، 4 امتیازی است و کرواسی هم با بردی که دربازی 5شنبه مقابل اسپانیا کسب کرد، 4امتیازی شد و امیدوار است تا با کسب پیروزی دربازی با انگلیس بتواند کارش را در صدر جدول گروه به پایان ببرد.

ماتادورها که کارشان درمرحله گروهی لیگ ملتهای اروپا را با دو برد ارزشمند 2-1 مقابل انگلیس و 0-6 مقابل کرواسی آغاز کرده بودند، در دو بازی شان در دور برگشت مغلوب حریفان شدند تا حالا سرنوشت آنها برای صعود به جمع 4تیم برتر از دست خودشان خارج شود و چشم انتظار نتیجه مصاف انگلیس وکرواسی بمانند.

6363