آخرین خداحافظی وین رونی با پیراهن انگلیس در حضور فرزندانش

آخرین خداحافظی وین رونی با پیراهن انگلیس در حضور فرزندانش

سایت رسمی فوتبالی- وین رونی ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد وتیم ملی انگلیس امشب برای همیشه با پیراهن تیم ملی کشورش خداحافظی می کند.

او برای دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل آمریکا که دقایقی پیش در ورزشگاه ومبلی آغاز شد، برای آخرین بار پیراهن سه شیر را به تن کرد تا آخرین بازی ملی اش را برگزار کند. این بازی دوستانه در حقیقت حکم بازی بزرگداشت وین رونی را دارد و مطابق انتظارات رونی در جریان این بازی در کانون توجه دوربینهای خبری بود و اکثر عکاسان و فیلمبرداران برروی او زوم کرده و تمام تمرکزشان را روی این بازیکن باسابقه قرار داده اند تا تک تک حرکاتش را به تصویر بکشند.

در مراسم ابتدایی بازی، فرزندان رونی نیز پدرشان را در این شب خاص و ویژه همراهی کردند.4 پسر وین رونی در کنار او بودند و در جریان این مراسم جایزه ای توسط هری کین و گرگ کلارک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس به او اهدا شد و رونی به شدت مورد تشویق بازیکنان هردوتیم و هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

عکسهایی که امشب از وین رونی منتشر می شود، یقینا آخرین تصاویر از او با پیراهن سه شیر خواهد بود و بدین ترتیب فوتبال انگلیس دلتنگ یکی از بازیکنان بزرگ و پر افتخارش خواهد شد.

 

6363