فرمول جادویی سرخیو راموس برای مبارزه با ترسهایش

فرمول جادویی سرخیو راموس برای مبارزه با ترسهایش

سایت رسمی فوتبالی- در پشت چهره سرخیو راموس مدافع باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که با اعتماد به نفسی بالا مقابل فلاش دوربین عکاسان قرار می گیرد، هزاران راز و رمز نهفته است. 

سرخیو راموس در کنفرانس خبری قبل از بازی اسپانیا مقابل کرواسی در لیگ ملتهای اروپا، صحبت های متفاوتی را بر زبان آورد و اعلام کرد که چطور ذهنش را برای رویارویی با ترس هایش آماده می کند. راموس در این رابطه گفت:« من عادت دارم تا سخنرانی ها، کنفرانس ها و مصاحبه های ماریو آلونسو پوئیگ، متخصص انگیزه بخشی، خلاقیت، روابط اجتماعی، کار گروهی و لیدری را گوش بدهم. آقای پوئینگ در مورد مسائلی مثل:" مشکلات زندگی، نحوه غلبه بر ترسها، خوشبختی، روحیه خوب و نحوه تمرکز کردن برروی واقعیت ها" صحبت می کند.»

ماریو آلونسو پوئیگ چهره مشهوری در دنیاست و یکی از اعضای آکادمی علوم نیویورک و عضو اتحادیه آمریکایی پیشرفت علم به شمار می رود. او خودش را یک جراح عمومی و البته متخصص انگیزه دادن، خلاقیت، ارتباطات اجتماعی و لیدری می داند.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد که در طول این هفته مشغول مطالعه کتاب «قانون آئینه» بوده. کتابی که به گفته راموس:«حاوی قوانینی جادویی برای حل مشکلات زندگی است.»

بدین ترتیب کاپیتان رئال واسپانیا، راهکار ایده آلی برای بهبود زندگی و یافتن راه حلی ایده آل برای غلبه بر سختی ها و ترس هایش یافته است و در اوقات فراغتش سعی می کند تا به بهترین نحو ممکن برای بهبود شخصیتش بکوشد.

راموس همچنین در جریان سفر با کاروان تیم ملی اسپانیا به کرواسی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود که در طول ساعات پرواز، به تماشای ویدیو و فیلم های مختلف، گوش دادن به موسیقی و خواندن کتاب می پردازد.

6363