بایرن خامس رودریگس را نمی‌خواهد

بایرن خامس رودریگس را نمی‌خواهد

سایت رسمی فوتبالی – بایرن مونیخ تصمیم گرفته قرارداد خامس رودریگس را دائمی نکند. 

پس از شکست بایرن مقابل بروسیا دورتموند در هفته گذشته، اولی هوینس، رییس باشگاه گفت که آنها در تابستان به دنبال تغییر نسل خواهند بود. اوضاع خامس در بایرن هم تاکنون به این بدی نبوده است و انتظار می‌رود که یکی از بازیکنانی باشد که جای خود را به نسل جدید می‌دهد.

بایرن 200 میلیون یورو کنار گذاشته تا اوضاع تیم را متحول کند. بایرن اگر بخواهد خامس را به‌صورت دائم بخرد، باید 42 میلیون یورو بابت خرید او به رئال بپردازد که در این حالت بخش قابل توجهی از بودجه مذکور صرف این کار خواهد شد.

کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن در تابستان گذشته گفته بود که بایرن می‌خواهد خامس را خریداری کند، و خود این بازیکن هم دوست داشته که در بایرن بماند، اما آمدن نیکو کواچ، مربی جدید بایرن اوضاع را تغییر داده است. کواچ اعتقاد زیادی به خامس ندارد و به او در دو مسابقه اخیر مقابل آ ا ک و دورتموند بازی نداده است. خامس همچنین از ناحیه زانو مصدوم هم شده و تا ژانویه دور از میادین خواهد بود.

یک بار زمانی که بایرن در سه بازی پیاپی نتوانست پیروز شود، خامس بر سر کواچ فریاد زد: «این‌جا که فرانکفورت نیست!» او همچنین در جلسه پیش از دیدار مقابل دورتموند دیر حاضر شد و گفته می‌شود به همین دلیل مجبور شد روی نیمکت بنشیند. کواچ همچنین از تلاش خامس در گرم کردن پیش از بازی راضی نیست.

اگر اتفاق عجیبی در بایرن نیفتد، خامس فصل بعد به رئال برمی‌گردد، هرچند که حتی گفته می‌شود او ممکن است در ژانویه از بایرن جدا شود.

8444