اولی هوینس وتدارک آشتی کنان ریبری با خبرنگار سیلی خورده

اولی هوینس وتدارک آشتی کنان ریبری با خبرنگار سیلی خورده

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد آلمان، فرانک ریبری در دیداری خصوصی از پاتریک گیو، خبرنگار فرانسوی که اخیرا به او سیلی زده بود عذرخواهی کرده است. بعد از باخت بایرن مونیخ مقابل بوروسیا دورتموند بود که فرانک ریبری با این خبرنگار شبکه BeIn Sports درگیر شد و به او سیلی زد.

گویا در پایان آن بازی، آقای گیو نظر ریبری را در مورد باخت بایرن در مصاف با دورتموند پرسیده و ریبری به جای پاسخ دادن به سوال او از کوره دررفته و شروع به توهین کردن می نماید و سپس به او سیلی می زند. در ادامه ریبری او را هل می دهد تا حرکت کرده و از آنجا دور شود.

حالا اولی هوینس ، از مدیران ارشد بایرن ، برای آشتی کنان میان ریبری و آقای گیو وارد عمل شد و از این خبرنگار فرانسوی دعوت کرد تا در دفتر باشگاه باواریایی حضور بیابد تا به حل این اختلاف بپردازند. خبرنگار فرانسوی هم به ورزشگاه آلیانس آرنا رفت و در آنجا با ریبری دیدار کرد و ستاره فرانسوی بایرن از این خبرنگار سرشناس عذرخواهی نمود.

البته بعید به نظر می رسد که عذرخواهی ریبری از این خبرنگار فرانسوی، مانع از جریمه و محروم شدن او بشود و احتمالا سران باشگاه بایرن فوتبالیست فرانسوی شان را به خاطر این رفتار خشن تنبیه خواهند نمود.

6363