روزی که دمبله خانه کلوپ در آلمان را ویران کرد

روزی که دمبله خانه کلوپ در آلمان را ویران کرد

سایت رسمی فوتبالی- عثمان دمبله بازیکن جوان و فرانسوی باشگاه بارسلونا این روزها در کانون توجه باشگاه لیورپول قرار دارد وشنیده می شود تا یورگن کلوپ تمایل زیادی دارد تا با پرداخت حدودا 100 میلیون یورو این بازیکن جوان را به تیمش ببرد. این درحالی است که چندی پیش دمبله خانه این سرمربی آلمانی را ویران کرده بود.

البته عثمان دمبله زمانی به تیم دورتموند پیوست که یورگن کلوپ این تیم را ترک کرده و به فوتبال انگلیس رفته بود. به همین خاطر هم عثمان دمبله خانه سرمربی سابق تیم یعنی یورگن کلوپ را اجاره کرد و در آنجا ساکن شد. 

طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد، هنگامی که عثمان دمبله یاغی گری را برای جدایی از دورتموند و پیوستن به بارسلونا آغاز کرده بود، آسیبهای زیادی به خانه کلوپ وارد کرد تا بتواند توجه روزنامه نگاران را جلب کند. این اتفاق در سال 2017 و زمانی رخ داد که سران باشگاه بارسلونا به دنبال جذب دمبله بودند ولی مدیران باشگاه دورتموند به فروش ستاره جوان و فرانسوی شان رضایت نمی دادند. در همان زمان دمبله شروع به یاغی گری کرد و با رفتارهای نادرست، سعی داشت تا سران دورتموند را برای موافقت با انتقالش به بارسلونا تحت فشار قرار دهد. او با آسیب رساندن به خانه اجاره ای اش که خانه کلوپ بود، توجه خبرنگاران را جلب کرد و تصاویری از این خانه و آسیبهای وارده به آن در آن روزها در رسانه های آلمانی منتشر شد. در این عکسها می شد دید که دمبله کیسه های زباله را از پنجره به داخل حیاط پرتاب کرده ووسایل داخل خانه هم وضعیت وحشتناکی داشت.


درنهایت هم دمبله حرفش را به کرسی نشاند وتوانست با جدایی از دورتموند به بارسلونا منتقل شود. در آن زمان یورگن کلوپ حسابی از رفتارهای این بازیکن جوان و آسیبهایی که به خانه اش وارد شده بود عصبانی بود. اما حالا او و سران باشگاه لیورپول در تلاش هستند تا دمبله را به آنفیلد ببرند و در صورت نهایی شدن این انتقال، قطعا کلوپ و دمبله باید برسر این مسئله باهم آشتی کنند

6363