موضع گیری هازارد در شرایط بحرانی فوتبال بلژیک و چلسی: موافق پیاده سازی قوانین هستم

موضع گیری هازارد در شرایط بحرانی فوتبال بلژیک و چلسی: موافق پیاده سازی قوانین هستم

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی در صحبت هایی اعلام کرد که موافق پیاده سازی قانون در دنیای فوتبال است. او معتقد است که مشکل فعلی دنیای فوتبال، فقط مشکل ایجنت ها و مدیربرنامه ها نیست و مشکل فوتبال، کلی است.

کاپیتان چلسی و تیم ملی بلژیک  در شرایطی این صحبت ها را بر زبان آورده که گزارش های منتشره توسط فوتبال لیکس و پرده برداری از فسادهای فوتبال در بلژیک و مناطق مختلف اروپا، این روزها موجی از نگرانی را در فوتبال اروپا ایجاد کرده است.

هازارد در صحبت هایی در این رابطه گفت:«من موافق آن هستم که نظم و انضباط در فوتبال حاکم شود. نه فقط در بلژیک، بلکه در سطح بین المللی.» او که این روزها در اردوی تیم ملی بلژیک حضور دارد و پنجشنبه از سری بازیهای لیگ ملتهای اروپا مقابل ایسلند قرار خواهد گرفت در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسپورزای هلند این صحبتها را مطرح کرد.

هازارد به این نکته اشاره کرد که گزارشهای منتشره معروف به فوتبال لیکس، بر روی فعالیتهای مخفیانه اقتصادی دنیای ورزش تمرکز دارد و این ماجرا تنها مختص ایجنت های فوتبالی نیست:« این مشکل کلی فوتبال است. شخصا من این توانایی را ندارم که به پاکسازی در دنیای فوتبال بپردازم. ولی افرادی هستند که در جایگاهی بهتر از من قرار دارند و می توانند این کار را انجام دهند.»

او این صحبتها را در شرایطی انجام داد که در هفته های اخیر موج دستگیری مدیران و ایجنت های فوتبالی در بلژیک به راه افتاده و حالا هم صحبت از احتمال محرومیت دوساله باشگاه چلسی در شرکت در بازار نقل و انتقالات به دلیل تخلف درخرید بازیکنان زیر سن قانونی مطرح شده است.

6363