رونی در بازی خداحافظی: با پیراهن شماره 10 و بدون بازوبند کاپیتانی

رونی در بازی خداحافظی: با پیراهن شماره 10 و بدون بازوبند کاپیتانی

سایت رسمی فوتبالی- پنجشنبه شب وین رونی آخرین بازی ملی اش برای تیم ملی انگلیس را در مصاف با آمریکا برگزار خواهد کرد ودراین بازی پیراهن شماره 10 سه شیر را خواهد پوشید. اما بازوبند کاپیتانی در ابتدای بازی، بر بازوی او بسته نخواهد شد و فابین دلف بازی را با بازوبند کاپیتانی آغاز خواهد کرد. 

وین رونی 33 ساله امیدوار است تا در این بازی بتواند صدوبیستمین بردش با تیم ملی انگلیس را تجربه کند. سه شیرها در این بازی دوستانه در ورزشگاه ومبلی میزبان آمریکا خواهند بود و رونی دو سال بعد از آخرین بازی ملی اش برای انگلیس، دوباره پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

گرث ساوت گیت سرمربی انگلیس حالا اعلام کرده که دلف، ستاره انگلیسی سیتی کاپیتان تیمش در این بازی دوستانه خواهد بود و برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بربازو خواهد بست. اما رونی اجازه خواهد داشت تا شماره سابقش را که در جام جهانی 2018، برتن رحیم استرلینگ بود، به تن کند.
 
ساوت گیت دراین رابطه گفت:« بازیکنان خیلی مشتاق هستند تا رونی پیراهن شماره 10 را بپوشد. فکر می کنم این ادای احترام بزرگی به اوست.  تمام بازیکنان تیم احترام زیادی برای وین قائل هستند و خیلی خوب است که او آخرین بازی ملی اش را با پیراهن شماره 10 برگزار کند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا رونی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین خواهد شد یا خیر گفت:« ما ایده های خوب و مشخصی داریم.نمی خواهم زمان مشخصی را تعیین کنم؛ چون نمی دانی که جریان بازی چطور پیش خواهد رفت. ما می خواهیم ببینیم که بازیکنان جوانترمان چطور کار خواهند کرد و آماده سازی تیم برای بازی یکشنبه اولویت بعدی ماست.»

دلف نیز اعلام کرد که احتمالا در بدو ورود رونی بازوبند کاپیتانی تیم را به او خواهد داد:« من احتمالا دوباره بازوبند را پس نخواهم گرفت. اولین باری که به اردوی تیم ملی انگلیس ملحق شدم، رونی به من خوشامد گفت و مرا درآغوش کشید تا حس کنم در خانه هستم. پس به محض آنکه او وارد زمین شود، من بازوبند را به او پس خواهم داد.»

ساوت گیت هم درمورد رونی ادامه داد:« بازیکنان زیادی در تیم ملی و باشگاهی درکنار رونی بازی کرده اند. او از آمادگی خوبی برخوردار است و این بازی تجربه خیلی خوبی برای بازیکنانی است که تا پیش از این کنار او بازی نکرده بودند.»