همسر موراتا: هرروز از صبح تا شب می خندیم؛ زندگی ما غیرقابل پیش بینی است

همسر موراتا: هرروز از صبح تا شب می خندیم؛ زندگی ما غیرقابل پیش بینی است

سایت رسمی فوتبالی- آلیس کامپلو همسر ایتالیایی آلوارو موراتا در گفتگویی اختصاصی در مورد زندگی شخصی اش با فوتبالیست اسپانیایی به صحبت پرداخته.

خانم آلیس در پاسخ به سوالی در مورد ویژگیهای شخصیتی اش چیست، گفت:«از میهمانی  و دیسکو متنفرم. از سیگار کشیدن و مشروبات الکلی نفرت دارم.» او همچنین اعلام کرد که عادت های تغذیه ای سالمی دارد:« عاشق نوشیدن چای هلو هستم. از وقتی 4 ساله بودم، همیشه چای هلو می نوشیدم. من تقریبا هیچ وقت آب نمی نوشم ولی به طرق مختلفی آب بدنم را تامین می کنم.»

خانم کامپلو در مورد شخصیتش گفت:« من فردی خجالتی، مغرور و صادق هستم و خیلی وقتها زیادی جروبحث بیخود می کنم. خیلی وقتها به خاطر مسائل جزئی و بی ربط سریعا عصبانی می شوم.» ودر مورد زندگی شخصی اش با موراتا گفت:« از وقتی که بیدار می شویم تا وقتی بخوابیم، در حال خندیدن هستیم. این زیباترین چیز ممکن است. زندگی ما غیرقابل پیش بینی است. چون نمی دانیم که فردا چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. هر روز، روز متفاوتی است و این چیزی است که واقعا از آن لذت می برم. هر روز صبح من و آلوارو با هم صبحانه می خوریم و زمانی که آلوارو به تمرین می رود، من با فرزندانمان به گردش می رویم. به نظر من وقتی دونفر با هم ازدواج می کنند که عشقی بینشان باشد که قبل از آن تجربه نکرده باشند. آلوارو فردی است که من بهترین احساسات را داشتم. او خواسته های خودش و من را به خوبی می داند.»

همسر 23 ساله و ایتالیایی موراتا در مورد ازدواجشان گفت:« موراتا در زمانی از من خواستگاری کرد که اصلا توقعش را نداشتم.  روز تولد فرزندان دوقلویمان را هم هرگز فراموش نمی کنم. مادر بودن زیباترین حسی است که تجربه کرده ام. هرروز صبح دو نوزادمان را می بینم و این حس بی نظیری است.»

6363