تجربه تلخ ستاره سابق بارسا در روسیه: چند ماهی در باشگاه می خوابیدم ودراتاقم حبس بودم

تجربه تلخ ستاره سابق بارسا در روسیه: چند ماهی در باشگاه می خوابیدم ودراتاقم حبس بودم

سایت رسمی فوتبالی- الکس سانگ ستاره سابق باشگاه های بارسلونا و آرسنال در گفتگو با روزنامه تلگراف از تجربه سخت و بدی که در فوتبال روسیه داشته صحبت کرده است. او که در حال حاضر در تیم سیون سوئیس بازی می کند، پیش از این پیراهن روبین کازان روسیه را به تن می کرد.

سانگ در گفتگو با روزنامه تلگراف اعلام کرد که مسئولان باشگاه روبین کازان، به قولهایی که به او داده بودند عمل نکردند و مدتها مجبور بوده تا مجموعه ورزشی باشگاه بخوابد و همین باعث ناامیدی او شده بود. در عین حال سانگ یادآوری کرده که بخش عمده ای از حقوقش به او پرداخت نشده و بدون هیچ دلیلی او از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود.

سانگ دراین رابطه گفته:« وقتی با روبین کازان قرارداد بستم، به من گفتند که به من خانه ای خواهند داد. اما چند ماه گذشت و از خانه خبری نبود. درنهایت اتاقم درهتل را از من گرفتند و مجبور شدم که درشهرک ورزشی باشگاه زندگی کنم. سران باشگاه همچنان به من می گفتند که باید صبر کنم تا برایم خانه را آماده کنند. روزی با یکی از مسئولان باشگاه دراین رابطه صحبت کردم و او به من گفت که کسی دراین رابطه چیزی به او نگفته است. »

این بازیکن کامرونی درادامه یادآوری کرد که در طول دوران حضورش در روسیه دچار افسردگی شده بود:« افسرده شده بودم. هرچند که شهر کازان شهری دلنشین بود. رستورانهای خوبی داشت و مردم کازان هم مهربان بودند ولی من هرگز به گردش نمی رفتم؛ چون دوستی نداشتم. همیشه در تجهیزات باشگاه غذا می خوردم و همیشه تنها بودم. داشتم دیوانه می شدم؛ گریه نمی کردم ولی مملو از استرس بودم.»

به گفته سانگ، شرایط زندگی او در روسیه بحرانی بود. او عملا در اتاقش حبس بود:«ساعتها در اتاقم می نشستم وحتی چراغ را روشن نمی کردم. همیشه سرم با لپ تاپم گرم بود.حتی تلویزیون را روشن نمی کردم؛ چون چیزی از زبان روسی نمی فهمیدم. تمام زندگی ام در لپ تاپم وموبایلم خلاصه شده بود واین اصلا زندگی سالمی نیست. راستش را بخواهید، حتی نمی دانم چرا چراغها را روشن نمی کردم.»

این ستاره کامرونی ادامه داد:« در اوایل سپتامبر تا ماه دسامبر از تیم کنار گذاشته شدم.فکر می کنم این تصمیم به خاطر مسائل مالی گرفته شد. آنها قصد داشتند تا بازیکنان گران قیمت تیم را ترک کنند وبتوانند پول ما را بدهند.» این شرایط مشکلات زیادی را برای سانگ حتی از نظر مالی ایجاد کرده بود:« سران باشگاه به من گفتند که پول به حسابم واریز خواهد شد ولی هرگز این اتفاق رخ نداد. تو در زندگی ات هزینه ها و وام وقرضهایی داری و باید آن قرضها را بپردازی.من در لندن وام گرفته بودم و بانک مرتبا از من در مورد بدهی هایم سوال می کرد. این بدترین بخش ماجرا بود.»

طبق گزارش تلگراف، الکس سانگ نهایتا دستمزدش از باشگاه روبین کازان را دریافت کرد (9میلیون یورو) و مجددا به اروپا بازگشت و حالا پیراهن سیون سوئیس را به تن می کند. سانگ دراین رابطه می گوید:« حالا در سوئیس همه چیز خوب است و اینجا خانواده ام در کنارم هستند. یک سال از کارنامه ورزشی ام را در روسیه از دست دادم. حالا دوباره بازی می کنم واحساس خوشبختی می کنم.»

6363