جلسه اورژانسی در بارسلونا برای روشن کردن تکلیف دمبله

جلسه اورژانسی در بارسلونا برای روشن کردن تکلیف دمبله

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که روز سه شنبه جلسه ای اورژانسی در دفتر باشگاه بارسلونا و با حضور مدیربرنامه های عثمان دمبله تشکیل شده تا برای حل مشکل فعلی این ستاره فرانسوی تصمیم گیری شود.

آنچه مسلم است، عثمان دمبله و شرایط فوتبالی اش تبدیل به مشکلی جدی برای باشگاه کاتالان شده است. این بازیکن جوان هنوز نتوانسته با شرایط بارسا تطبیق بیابد و بی انضباطی ها و عدم تعهدش مسئولان باشگاه را کلافه کرده است. تاخیرهای پی در پی و بی نظمی های دمبله باعث شد تا ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در بازی پیشین بارسا او را جریمه کند و نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده تیمش قرار نداد.

موندو دپورتیوو در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که روز سه شنبه جلسه ای میان مسئولان و مدیران ورزشی باشگاه با مدیربرنامه های دمبله برگزار شد تا شرایط این بازیکن جوان فرانسوی مورد ارزیابی قرار گیرد. در این جلسه همه این افراد متفق القول امیدوارند تا بتوانند این مشکل را برطرف کنند ولی گویا صبر هواداران بارسا از عملکرد ضعیف دمبله درتیمشان به سر آمده است.

مسئولان بارسا پس از جدایی نیمار از تیمشان، مبلغ 105 میلیون یورو برای خرید دمبله پرداخت کردند و او را از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفتند. در آن زمان از دمبله به عنوان بمب جدید بارسا یاد می شد. اما او هنوز نتوانسته درتیم کاتالان خوش بدرخشد و مدیران باشگاه قصد دارند تا به او فرصت دوباره ای بدهند.


از سوی دیگر روزنامه اسپورت، در گزارشی از جانشین های احتمالی دمبله در رختکن بارسا نام برده و دنی اولمو، بازیکن پایه ای بارسا که به دینامو زاگرب پیوسته بود نام برده است ویادآوری کرده که گویا تماسهایی با نزدیکان اولمو برای بازگشت به بارسلونا انجام شده است.

6363