هشدار پویول به ستاره فرانسوی: دمبله باید واکنش نشان دهد وفکر کند که کجاست

هشدار پویول به ستاره فرانسوی: دمبله باید واکنش نشان دهد وفکر کند که کجاست

سایت رسمی فوتبالی- کارلس پویول کاپیتان سابق بارسلونا امسال نیز به سان سالهای قبل در تورنمنتی خیریه شرکت کرد که عواید آن صرف درمان بیماران بیمارستانی در بارسلونا می شود. او به همین بهانه در گفتگوی کوتاهی به بررسی شرایط فعلی تیم محبوبش بارسا پرداخت.

بخشی از صحبت های پویول در مورد شرایط عثمان دمبله در رختکن بارسلونا بود. کاپیتان سابق آبی اناری ها دراین رابطه گفت:«دمبله بازیکن جوانی است. من در رختکن تیم نیستم و درجریان اتفاقات روزمره تیم قرار ندارم ولی باید سعی کرد تا به او کمک کرد. تطبیق یافتن با فلسفه بارسلونا کار آسانی نیست. در بارسلونا همه چیز سریع جنجالی می شود... اگر دیر به جلسه تمرینی برسی، انگار دنیا تمام شده است.»

پویول بدون آنکه از جزئیات ماجرا اطلاع دقیقی داشته باشد، پیغامی شفاف و روشن برای ستاره فرانسوی بارسا منتشر کرد:« دمبله استادهای خوبی درکنارش دارد؛ کسانی که قطعا به او کمک خواهند کرد ولی این به رفتار خود او هم بستگی دارد. مهم است که دمبله واکنش نشان دهد وفکر کند که کجاست. او باید از فرصتهایش نهایت بهره را ببرد. گاهی وقتی جوان هستی، متوجه نمی شوی که چه فرصتهایی از دستانت می پرند و بعد وقتی می خواهی واکنش نشان دهی که دیگر دیر شده است.»


پویول ادامه داد:« در مدیریت رختکن تیم هرروزه مشکلاتی پیش می آید. خودخواهی های زیادی وجود دارد وباید بدانی که چطور باید شرایط را مدیریت کنی. همه ما خودمان را بهترین می دانیم و فکر می کنیم که باید بازی کنیم. این مشکل برای سرمربی تیم پیش می آورد که تنها می تواند 11 نفر را به زمین بفرستد وباید شرایط را مدیریت کند. مهمترین چیز، رفتار یک یک افراد است. همه جاه طلب هستند و می خواهند بازی کنند ولی باید به گروه احترام بگذارند.البته این شرایط قابل مدیریت است.»

6363